Hallo wil,
Het blauwe flesje is 23cm hoog !!!
Dus iets hoger dan jou bierflesje
Het blauwe flesje is 23cm hoog !!!
Dus iets hoger dan jou bierflesje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo piet
de wielbasis veranderen kan dat wel ivm het sturen??!!
en wat voor wielbasis heeft de 1:1 dan???!!
mvg markioo
hallo piet,
word de totale combinatie niet een beetje erg lang?
ik denk dat u ook wel een dieplader met een asje minder kunt maken. de cat 385 kan dan tog ook wel mee?
een 4-assige jeep-dolly zie je eerder bij bv. de wind mill transporter van nooteboom. ik zou persoonlijk (ondanks de ruimere bochten die nodig zijn) dan kiezen voor een module trailer, of een 3-as inter-dolly met een smal-bed en 5-asstel achter.
let wel, dit is persoonlijk hoor! ik denk absoluut wel dat het een mooie combinatie zal worden, maar een beetje over kill.
m.v.g. jordi
Hallo volvo,
Is het niet zo dat in het echt de machine gedemonteert wordt?
Bij de gewone 385c l wordt namenlijk de stick gedemonteert.
Is dat bij de grote versie dan ook niet zo? En het extra contra zal er toch ook wel af gaan? Want als je zoon grote combinatie nodig heb zal het toch ook de nodige centen kosten. Plus dat er niet veel rondrijden van dit formaat volgens mij.
Maar het is jou combinatie en je moet bouwen wat je wil en wat je mooi vind. En die 5 cm maakt denk ik ook niet echt uit. Of je tafel waar die op moet komen te staan is 5cm te klein
Hier trouwens de link naar zijn kleine broertje:
Machinefreakz.nl - Scania V8 met dieplader plus Cat 385C
Sucses met de bouw en veel oefenen met sturen want dat meot je wel kunnen met zoon combinatie.
En achteruit rijden maar met de handbesturing?
Anders heb je heel veel ruimte nodig
Groetjes en nog fijne dagen.
hier nog zonder de andere delen en dan is het al een behoorlijk gevaarte.
hier wel met de verhoogde cabine
hier een waar die in zijn geheel er op staat:
hallo piet,
ik ken de machine zie ze zo nu en dan wel is staan langs de A2. rij hier bijna dagelijks overheen.
nog wel een vraag jij hebt het de hele tijd over de 385 CL-RE. als ik ga zoeken vind ik het alleen op 385 C LRE. is hier verschil tussen of?