Voordelige sleeplijn

een stuk isolatie is wel slim om over de 1e 2m(hangt van je kist af hoe lang)
de kans dat hij om je stabilo slaat is veel kleiner!!

Wat mij opviel tijdens het VGT wanneer Jan zijn sleeplijn afwierp dat deze altijd in een soort van hoop op de grond terecht kwam, dus afgezien van het feit dat je beter ziet of de zwever eraf is hoop ik dit hiermee ook te vermijden.

Mijn ervaring is dat dat vooral afhangt van de hoogte waarop je de kabel afgooit. laag bij de grond blijft hij gestrekt liggen, maar als je hem hoog afgooit komt hij onvermijdelijk op een hoop te liggen.

Mijn ervaring is dat dat vooral afhangt van de hoogte waarop je de kabel afgooit. laag bij de grond blijft hij gestrekt liggen, maar als je hem hoog afgooit komt hij onvermijdelijk op een hoop te liggen.

Jan koppelde zijn lijn af vliegende met de wind mee. Daardoor ligt ie op een hoop.

Ik zal ze voor je apart houden Hendrik.
Misschien maar weer eens een sleeptreffen in Boxmeer organiseren!! ;-)

Is je slepert weer klaar?

grt, Louis

Hoi Louis,

Ja, dat was 2 uurtjes werk, meer niet. Afgelopen weekend al weer heerlijk mee gevlogen. Kreeg eerst de motor niet aan de praat. Dacht alweer van alles...
De bougie vonkte gewoon, dus dacht dat het daar niet aan lag. tot iemand riep: zet er een een andere bougie in. ik had nieuwe bij me, en wat denk je? starten en lopen!

Geweldig Hendrik!
Blij dat hij weer vliegt!

De ash26 ligt alweer te roepen om gesleept te worden!

Tot snel!

Grt, Louis

Klopt dat heb ik al lange tijd!.

Als jullie een vgg meeting in de buurt hebben wel een keer langs met mn speedster
Is ook een oude kist

Raymon, gaaf! De slepers mogen trouwens gewoon modern zijn hoor. Al is een klassiekert natuurlijk wel mooier! dus dat is helemaal goed :-)

Back