paar foto's gemaakt, en opgediept:
Hier de tweede en de derde romp. Qua principe zullen ze hetzelfde worden opgebouwd (al wordt er nog steeds gefantaseerd over een genua).
Ook zal de plaats van servo's per boot verschillen, kwestie van smaak (of inzicht, of niet Jeroen.... :wink: )
In tegenstelling tot de eerste kiel zal deze een doorlopend stuk krijgen in de romp. Vanaf het scharnierpunt massief carbon naar boven, waar bij de eerste boot nog draadeind in de kiel is gedraaid. Hier de professoren aan het uitdenken:
en hier het resultaat, met messing buis mee gelamineerd (wordt het draaipunt)
Hier boot nummer 1........ hier is erg veel aan geplamuurd en geschuurd. Er zaten nogal wat luchtbelletjes in de romp en dek, en buiten dat het een potentieel lek-punt is, staat het ook lelijk als je de boot spuit. Aan dit gedeelte heb ik de minste lol gehad........
Wat dan uiteraard weer gecompenseerd werd door Frank (echt een manager die vent, weet ons prima te motiveren!)
En zo hangt de boot er sinds 5 minuten bij.... het dek is stralend wit, en de romp erg zwart.......... nu nog de kiel en roer signaal-oranje/rood en dan zijn we er!