Vraag elektromotor Traxxas Slash 1:10

Ik heb een 2wd Short Course Traxxas Slash 1:10 met een versleten motor. Ik wil graag een goedkoop alternatief voor een betere motor als de Titan 12T. IK heb zelf niet veel gevonden. Help asjeblieft!

De originele motor kost niet zo veel, pakweg €30,=. Een "betere" motor zal duidelijk meer gaan kosten en je zal hoogstwaarschijnlijk ook de regelaar moeten gaan vervangen, dat maakt het nog duurder.
Het zal veel goedkoper en simpeler zijn om gewoon een originele motor te kopen. Kijk bijvoorbeeld maar eens HIER.

Ik heb al heel veel modellen gehad en de motoren blijven ene uitdaging. Als je echt geld wikt besparen kan je beter overgaan op een brushless setje vooral als je in zand rijdt.

De brushed motoren zuigen lucht aan voor koeling en dat gaat door de motor. Op zand slijten de koolborstels heel snel en bij de tractaat motoren kan je die niet vervangen. Bruahless motoren zijn dicht en de koeling gaat via de buitenmantel bande motor.

Is even een investering maar bespaard op termijn echt geld en rijs nog beter ook.

Ok ken dit setje zelf niet en rijd met ongeveer 3500kv motoren. Iets hoger werkt ook prima allen dan miet je de tandwiel verhoudingen aanpassen.

Back