VZG/ELC (VEM) verzamel topic

Onze maiden vluchten vinden plaats op prive terrein:morning:
Foto 1-1 model.:cool::cool:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat worden dan 2 jet maidens Dick :mrgreen: Leon is net happy de deur uit.
Of 3 als Berto de L39 ook gaat hemelen.
Genoeg peut meenemen dan maar :wink:

Ger.

Hee Ger,

die L-39 heeft al gehemeld ;-)
[145973] jet-legend-l-39-albatros-29

Deze week moet ik laten schieten, volgende week hopelijk nog een keer de L-39 hemelen en maar op Pampa vliegt ie wel een keer :yes:

Had Leon net ook al op de Wapp en dat gaat helemaal goed komen, alvast veel plezier met de maidens.

Grt,
Berto.

He Ger ja Leon was superblij maar hij is nu als een :cool: man bezig met de T33
ik krijg ook net bericht dat de kachel pijp is verzonden,en Leon liet iets
vallen over een super behandeling voor de P20,in ieder geval mag je ook
met de mini L59 vliegen,cq rachen en lachen.:D:D
Dick

HEEEEE ik Zit op pag 100.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helemaal gelijk Berto. OK je mag ook een keer rachen mits de kist niet
te klein is, nog iemand vergeten??????????????????:D:D:D

1 Davy
2 Ger
3 Berto
4 Thijmen
5 Leon
6
99 Henk

@Henk ik hoor het al, ik kijk wel naar Leon's en Davy's vliegkunsten met de L59 :wink: hullie kenne toch veelste mooier vliegen dan mij.

@Dick, effe Martin Stouten contacten voor dat P20je, maar dat extra vermogen wat Martin eruit weet te krijgen (en de lagere EGT temperaturen en minder verbruik) ga je echt niet nodig hebben voor de L59 maar extra oempf is altijd lekker :wink:

@Berto, dat van de Mathijs/Berto L39 had ik effe gemist, bij deze nog proficiat mannen, maak er een mooie en rustige schaal demo van op de Pampa's.

Ik weet nog niet zeker of ik nog ga, moet nog héééél veel doen aan de F18 en de FW190, als ik toch ga dan alleen de zaterdag.

Groet Ger.

Het zij je vergeven hoor Ger, maar spreek je zaterdag wel op Pampa kan je de L-39 ook live zien vliegen naast de T-33 (moet Leon wel iets minder throttelen en ik iets meer ;-) ).

Back