Waar bewaar jij je auto`s

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
Ik ben hier nieuw maar ik heb nog maar 5 auto's maar het zijn niet echt goede ze zijn van mijn vader geweest die heeft ze gekocht toen hij 25 jaar was nu is hij al 40 dus ze zijn al 15 jaar oud daarom zijn ze niet meer zo goed maar bij mij staan ze op mijn kamer

Laatst bewerkt door een moderator:
Momenteen mijn hobby kamer opnieuw aan het indelen, komt een extra plank aan de muur met plaats voor een aantal auto's op blokjes zodat de banden netjes van de grond blijven.

Gereedschap + onderdelen liggen in een gereedschapskist.

Van het weekend de hobby kamer afmaken en tot op heden staat de auto op blokjes op de keukentafel.

In de garage, op een rek en nummer vier in zijn eigen transportkist...
De garage is langzaam omgebouwd tot RC werkplaats...

Cars.jpg

Bank.JPG

Ik ben hier nieuw maar ik heb nog maar 5 auto's maar het zijn niet echt goede ze zijn van mijn vader geweest die heeft ze gekocht toen hij 25 jaar was nu is hij al 40 dus ze zijn al 15 jaar oud daarom zijn ze niet meer zo goed maar bij mij staan ze op mijn kamer

Toon eens ( in een andere topic misschien). Ik hou wel van de oudere. Rijden ze?

Ik heb hem binnen in de huiskamer bij de verwarming staan en het sleutelen op het aanrecht.............
Heb hem cadau gehad van mijn vrouw en zij weet wat het allemaal kost dus hij mag de vochtige schuur niet in.......

Ik heb nog maar 2(rijdende) auto's buggy,monstertruck en een Grasshopper. De grasshopper en de buggy staan netjes op blokjes bovenop de vitrine met zeil-bekers en de monstertruck staat op een Ikea trap kast ding. En er komt misschien over een paar weken nog een 1/16 e-revo bij of een bandit vxl(jarig!!)
Joris

verplaatst
mijn rc auto's staan nu in onze tweede garage wegens een traxxas bandit xl-5 te hebben gekocht heb ik geen genoeg plaats op mijn kamer ben nog bezig rek aan het maken
mvg jens

Ik heb tegenwoordig nog maar 1 auto, maar in de winter staat ie op mijn slaapkamer bij de heli's vanwege de vochtigheid en kou in ons hobbyhok.

imag0055.jpg

Back