Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als de basis instellingen maar 100% goed staan is een computerzender vooral heel erg handig.
Tsja.... mijn BigLift heeft ook maar redelijk "standaard" servo's en een vier cellen pakketje, en tochJa maar beginners leren dat niet meer, sterker nog, ervaren vliegers maken te veel gebruik van de computer en het model is dan mechanisch niet goed, daardoor moeten ze vreselijk sterke servo's gebruiken terwijl we het vroeger vlogen met 2 kilo servo's.
In een Big Lift zaten gewoon RS100 servo's die maximaal 3 kilo drukten op een 4 cellen batterijpakketje.
scheelt het maar heel weinig of mijn BigLift trekt ook verticaal weg...Vroeger kwam zo'n big lift net los aan het einde van het veld, nu gaan ze verticaal weg
Dat is ook niet zo raar, als er ternauwernood meer échte bouwkits op de markt zijn...Nou, probleem is dat mensen niet eens meer weten hoe ze een model goed moeten bouwen.
Zo te zien krijgt deze piloot maar een koude handMet dit weer, in deze periode, zoek ik graag een zender met verwarmde handgrepen![]()
Nou, 't is meer dat ik er niet ongecontroleerd mee ga staan zwaaien, zou de jury kunnen afleiden.Zo te zien krijgt deze piloot maar een koude hand
Graupner Duitsland failliet
https://www.graupner.de/media/image/99/5c/a0/GRAUPNER-Pressemeldung-NOV-2019_DE.jpg
Dat is niet juist, lees het hele verhaal! Graupner Duitsland stopt en de fabriek in China wordt gesloten maar de productie, verkoop enz. gaat naar Seoul in Zuid Korea.Triest, weer een producent voor onze mooie hobby minder. :-(
Waar gaat het toch heen met de zenders ???![]()