Waarmee heb jij vandaag gevaren? (RC dan wel te verstaan... ;-) )

Wat praat die man moeilijk.
Wel erg modern, bij alle woorde die eindige op ee N hoor je uh.
Misschien en andere keer nog eens luisteruh, ik heb niet de rust om er tijd voor te makuh. :)

Volgens mij heeft hij een gebitje ook. :p

kijk Roel, hier hadden wij het gisteren dus over......

De consument heeft de leiding, waar dan ook.

Lijkt mij dan ook goed dat we eens een onderdeel gaan verzinnen: 'branche informatie' .... modelbouwnieuws ... De wereld is het aan het veranderen, het gaat harder dan ooit :)

Ik ga het eens uitwerken en publiceren

[URL="
molenaar Red de Winkel - YouTube[/URL]

Misschien verkeerde topic? ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Paul.

Wat een schitterend leuk bootje heb je gekocht. Kan je straks heerlijk mee raggen. Volgend jaar weer Biddinghuizen?

Polleke gaat prima.

Paul.

Wat een schitterend leuk bootje heb je gekocht. Kan je straks heerlijk mee raggen. Volgend jaar weer Biddinghuizen?

Polleke gaat prima.

Hallo Paul,

Gekocht:eek::eek::eek::eek::eek: ? nee Gehad van iemand die het in de kliko wilde gooien, had alleen nog een regelaar nodig en zender en ontvanger natuurlijk.

Volgend jaar Biddinghuizen?? Jazeker, als ik met Vincent mee mag rijden!
Maar dan met mijn Smit, of de Banckert.

Dat is mooi, ik blijf u volgen!

Mvg,
Paul

Hallo Paul,

Gekocht:eek::eek::eek::eek::eek: ? nee Gehad van iemand die het in de kliko wilde gooien, had alleen nog een regelaar nodig en zender en ontvanger natuurlijk.

Volgend jaar Biddinghuizen?? Jazeker, als ik met Vincent mee mag rijden!
Maar dan met mijn Smit, of de Banckert.

Dat is mooi, ik blijf u volgen!

Mvg,
Paul

Mooi dat je zoiets hebt kunnen redden, echt zwaar zonde als dit zo was weggegooid als oud vuil... :(

Gisteravond was het gezellig varen op de club, gevarieerd gezelschap. We hadden zelfs een stoomsloep, helemaal opgestookt en toen kwam de eigenaar er achter de verkeerde zender mee te hebben genomen.

jo3y.jpg

Van het weekeind wezen zeilen naar Enkhuizen, de Micro Magic ook mee. In Ketelhaven 's avonds nog even lekker kunnen zeilen.
kcml.jpg

In het toegangskanaal van de haven aan het laveren.
l1wm.jpg

Groot versus klein, wie zou er voorrang hebben?
r541.jpg

En de MM op het voordek van zijn grote zus.

Back