@retep, als jij je minachtend aangesproken voelt excuses daarvoor.
Maar als iemand een stelling poneert rest mij niets anders om dat persoon daarop te antwoorden, als jij dan vindt dat je dan persoonlijk onheus bejegend wordt zou je je woordkeuze aan moeten passen zodat er ook op een normale manier gereageerd kan worden.
Je starte deze discussie waarin je liet blijken dat je overal lak aan had, dat roept tegenreacties op. Gaandeweg liet je wat meer zien in welke omstandigheden je lak aan de regels hebt, dan blijkt dat de stoere retep het allemaal niet zo zwart wit bedoeld.
Kortom, waar het over gaat is dat de regels steeds beperkender worden en wij er met zijn allen in elke context ervoor moeten zorgen dat we het goede voorbeeld waar mogelijk moeten blijven geven. We moeten waardige Ambassadeurs voor onze hobby zijn.
Nog even over de plek waar ik vlieg, daar stijgen ook luchtballonnen op, werd al eerder Rc gevlogen en gereden. Voordat ik daar ging vliegen heb ik onderzocht of er beperkingen op die plek waren en kwam tot de conclusie dat dit niet zo was. Het is helaas slecht inzichtelijk of bepaalde plekken tot een recreatieschap behoren, via internet is het moeilijk aan informatie over deze gebieden te komen. Totdat de Hermandad kwam vertellen dat deze plek ook tot het naastgelegen recreatiegebied behoorde. De rest van het verhaal ken je.