Walrus Klasse onderzeeboot schaal 1/60 3d geprint

droog gewicht 1887 gram
Nat gewicht 360 gram
waterlijn gewicht ligt hier tussen in , morgen eerst naar de action

zoals de files waren 1: 60
Wil niet te groot, en grond idee achter deze was dat hij in een standaard 60cm opberg box kon
om beter op te slaan en te vervoeren

Als je de romp zoals jij gedaan hebt deelbaar maakt is dat inderdaad een mooie plus.
Mijn grootste is 196cm, is lastig vervoeren.
Ik moet zeggen dat ik je constructie nog niet echt kan doorgronden. De neus zit met permanente magneten zo te zien, de staart heb ik nog niet door[emoji6]

Staart flange ook met 5 10 x 2 mm magneten
maar ook 2 conische trekbussen met M3 draad eind welke naar het torpedo ruim spant gaan en daar gelockt worden
Neus eraf, staart lock los dan kan de staart eraf
upload_2024-1-20_22-14-6.png

Dat heb je mooi gemaakt, veel mooier om de romp delen ook in één stuk te kunnen printen ipv een horizontale deling zoals in de meeste gevallen. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Ik ben trouwens de designated engineer voor Singapore, dus als we kunnen daar een bakkie doen als jij die periode ook aan boord bent.

Hoi laro110,

Prachtige boot ben je aan het bouwen zeg, maar heb een ( misschien ) brutaal vraagje.
Het mechanisme waar jij je periscoop en dergelijk naar boven en beneden mee bedient.
Dit mechanisme heb je zelf getekend,is het mogelijk dat je deze files deelt het zij tegen een vergoeding natuurlijk.

Groet,blubblub

Back