Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Netjes! Ik ben ook zo'n qm4 van slotracers.nl aan het bouwen. Ik ben heel benieuwd hoe die vliegt..Winterpeen afgebouwd:
![]()
Die 45 gram per motor wordt ruim goed gemaakt door de thrust. Op 4s met 6x4.5" meer dan 1000 gram thrust. Ik twijfel vooral omdat het wel veel vermogen is. Misschien teveel voor een beginner als ik.Die 2000kv's zijn denk ik iets te veel van het goeie voor een mini H denk ik of niet. 45 gram p/s
Ga misschien nog een BO mini maken voor 4s.
Of beter wat anders nemen?
PS. Misschien moet ik dat oranje maar als standaard kleur nemen ipv zwart![]()
Ik begrijp van de 6045 vliegers dat een mini met 6 inch props iets stabieler vliegt en een beetje een zweefsensatie geeft.Vandaag even getest met de 1960kv op 4s(2*2s) met hq5x4 tov 3s met gemfan6045. Hover % eigenlijk gelijk en het voornaamste verschil vond ik het geluiden de 6inch hangt iets langer zoals bekend. Aangezien velen op 4s/5x4 vliegen had ik er meer van verwacht of de lipo's waren de bottleneck.
Inderdaad.. Die extra 2" aan spanwijdte kan wel wat verschil maken. Dat is wat ik vermoed.Zou je denk ik ook hebben als je active breaking op 6" zou gebruiken![]()
Netjes! Ik ben ook zo'n qm4 van slotracers.nl aan het bouwen. Ik ben heel benieuwd hoe die vliegt..
Ik ga er waarschijnlijk Cobra 2208-2000kv's opzetten met KiSS 18A ESCs.
![]()
Jup, hier nog wat meer info: http://slotracers.wordpress.com/2014/07/07/een-nieuwe-mini-h-in-ontwikkeling-qm4/Ah, ik wist niet dat het een van slotracers was. In het zwart is ie ook al zo mooi [emoji50].