Sjemig, vroeger (toen alles nog goed was

) ooit eens van mijn verjaardagsgeld een porsche speelgoed RC autootje gehad (na een oranje BMW met klaplampen op draad)
Eerste ECHTE RC auto was een onbekend onroad ding, waar ik de electromotor van heb opgevoerd (540 met verdraaide koolborstelplaat zodat hij harder vooruit dan achteruit ging) met overvoltage erop en een zelfgebouwd enkelcontact op de servo

Ding was niet weg te krijgen, maar als ie eenmaal ging.............geloof dat dat ding wel 40-50Km/H ging, mijn maatjes klaagte constant over dat ding dat ie te snel was en ze niet konden rijden als ik aan het rijden was op het schoolplein, haha
(kleine extra info over de motortjes.........want er zijn er toch wel een paar opgeblazen, haha, die had ik van mijn werk mee, uit oude afgedankte Makita snoerloze boormachines)
Daarna een 2de hands Wild Willy 1 gehad, nog een bigscale onroad BMW M-serie op brandstof waar ik nooit echt succesvol mee heb kunnen rijden toen, was iets met het motortje aan de hand.........
Later een nieuwe Wild Willy II Gekocht (kit) die ik nog steeds heb, maar da's alweer een jaar of veel geleden
Nu een TNX 5.2R net ingelopen, en een Subaru Impreza van tamiya (die overigens verkocht gaat worden)