wat is Dortmund groot geworden

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door simendewulf, 18 apr 2008.

1. simendewulf

simendewulf

Lid geworden:
    5 okt 2004
    volgend jaar zal ik niet meer daar zijn dan doe ik gelijk vele andere ,breng mij dit en dat eens mee . en dan zal ik de braadworst bij ons kopen .
    en zal ik mij alleen nog naar SINSHEIM,en BODEMSEE begeven.
    met gratis parking, en ook nog vervoer per pendelbus ( Bodemsee) en gratis parkeren in Sinsheim aan het museum .met nog een goede vliegdemonstratie erboven op .
    ik denk dat Wezze niet veel profijt zal gedaan hebben, als je de kosten meerekent van zijn BAKSKE.

2. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    mooi is dat eigenlijk als je erover nadenkt,

de modelbouwer wil op het ene fron een euro besparen, aan de andere kant geeft ie enorme bedragen uit aan klets en digitale servos die net iets sterker zijn dan de oude, of net iet sneller, voor op zijn kist die dat eigenlijk helemaal niet nodig heeft. ;)

ons de modelbouwers, een raar volk..........

3. vliegman

vliegman

Lid geworden:
    22 dec 2003
    Ja, en verder weg rijden dat is goedkoper en om er gratis te parkeren :(:(:D

En wat ik gehoord heb van Richard Branderhorst was het in Sinsheim ook niet alles, daar
    gaat het ook al niet meer zo goed!!!

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  4. WeZZe

WeZZe

Lid geworden:
    6 apr 2006
    Ik heb een dikke 50€ uitgespaard en heb 50€ diesel betaald.Dat maakt dan een nuloperatie.
    En als iemand niet meer naar 1 of andere beurzen wil gaan omdat de koopjes zijn verdwenen of omdat het aantal standjes is afgenomen.Stop dan met modelvliegen want vliegen is en blijft duur

5. simendewulf

simendewulf

Lid geworden:
    5 okt 2004
    verbruikt Uw bakske maar 50 euro diesel, je legt hem toch stil voor te tanken

6. hezik

hezik Guest

Zoals ik al zei.. geen enkel probleem als je naar zo'n beurs ga maar doe het dan voor de lol en om gewoon een leuke dag uit te hebben.. niets mis mee. Maar doe het niet omdat je denkt veel geld te besparen, want dat doe je niet.

En hey.. dure digitale servo's moet je hebben! Dat is gewoon een absolute noodzaak anders komt je kist uberhaupt niet van de grond! Dat is net zoals een zender met veel knopjes en bij voorkeur ook nog een groot display en dat je mp3's enzo kunt afspelen.

Knopjes zijn goed, dat je ze gebruikt of niet doet er niet eens toe, hoe meer hoe beter..

7. simendewulf

simendewulf

Lid geworden:
    5 okt 2004
    heb me nieuwe zender gekocht, met foto's voor al mijn modellen erin.
    kan nu nooit meer missen van model. en ook met veel knopkes , en ja mixers he
    het gaat niet om het profijt, maar om iets nieuws te zien. maar in Dortmund was er daar niet veel van te zien , juist meerdere antiek van Graupner ook mooi om zien ( van in mijn tijd zeggen we dan )

8. mestdaght

mestdaght

Lid geworden:
    17 jan 2005
    Dat is straf want ik heb dingen gezien van VOOR mijnen tijd LOL

9. Alexzzz

Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    5 mei 2004
    Zie je wel!:)

10. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Ik heb zojuist honderden euro`s bespaart door zo`n toeters en bellen zender NIET te kopen. ;)

Deel Deze Pagina