wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

De 2300kv versie, ik wil namelijk wel op 3s blijven vliegen ;)
Maar ik denk dat het wel goed komt met dat pakket, die menno werkt gewoon door tot 22:40 want ik heb nu al een parcelware code gekregen

Edit: zou wel naar 4s willen maar dan moet ik nog een heleboel lipo's kopen en dat wordt me iets te duur

Laatst bewerkt:
Hahaha okay ik ga nooit meer van de 4s af maar keuze is persoonlijk natuurlijk en vind echt gewoon top dat hij zolang nog Door doet heb nog wel later mail gehad dat je denkt van poeh nu nog:rolling:

In bestselling .
Hoverthings flip 260 fpv frame
Cobra 2204-1960 kv
hk kk2,1,5 multi-rotor lcd flight control board met 6050 mpu en 644pa
Afro Ese 12 amp speed controller (simonk firmware version 3
Turnigy 1300mAh 4s 20c lipo
prop's 5"x3 gemfan

zender en ontvanger devo 10 rx1002 10ch heb ik al

die Props zou ik veranderen na HQ5040 :)
Voor een missie naar de maan, ja. Maar voor minder ervaren/behendig piloot (ik heb het over mezelf) is 5030 waarschijnlijk een goede start ;)

Ik zou 35c LiPo's bestellen. 20c 1300mAh levert langdurig 26A, kortstondig 39A. Ik denk dat je spanning redelijk snel inzakt (zeker met 5040 of 6 inch props):
y2ypy9a8.jpg

Een 2e hands mini, dank Wim. Nu maar eens kijken hoe dit gaat. Eerst de naze32 nog solderen en dan kijken of ik dit onder de knie krijg.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Een setje stekkers om straks mijn esc's op de nieuwe multirotor aan te sluiten, deze passen mooi in de armen en zijn snel te wisselen in geval van een defecte esc.:cool:

@FGracer
Hoe bedoel je snel omwisselen? Je moet die connectors er iedere keer opzetten? Komt toch op hetzelfde neer als solderen op je quad.

Mini H 6inch armen :D
20140808_093418.jpg

Laatst bewerkt:
Boris wat voor props en motoren? Aangezien de 6x3 carbon fiber versterkt over de 12amp gaan

Ik heb boven 2206 2000kv motoren en 6x45 props met 12Amp regelaars die ik overigens door 20Amp ga vervangen.

Maar die 2206 op 3S en 6x45 gaan er net ietsjes overheen, dus het kan net. Ik vond de 6x3 tegenvallen. Die heb ik ook getest en die is eigenlijk hetzelfde als 5x4, dus daar win je niets mee.

Back