wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Verstuurd niet naar Nederland, jammer hier zijn ze €95 mooie kleur trouwens Roni past goed bij mini frame

Laatst bewerkt door een moderator:
SJ4000 DV Action Sport Cam Camera Waterproof Full HD 1080p Video Photo Helmetcam | eBay

2zj9ut0.jpg

81 euro, vanuit de UK verstuurd.

Ik kan het niet zo goed zien...maar het zou kunnen dat het gaat om de "fake" clone versie van de SJ4000 met daarin inferieure hardware. Zou je dit eens kunnen controleren aan de hand van het volgende filmpje: [media=youtube]ICpGpF9-a4M[/media]

Het zou zelfs kunnen dat je een verpakking heb gehad met daarop "water resistabt" gedrukt in plaats van "water resistant". Zie ook de pagina van foxoffer: The difference between Original and Fake SJ4000 | FoxOffer.com Blog . De nieuwste batch clones hebben dit alweer verholpen, maar de oude batch is daar ook aan te herkennen.

Die prijs (inclusief 20% BTW vanuit UK) is namelijk zo laag dat deze amper boven de groothandelsprijs ligt...zou het echt ff checken als ik jou was!

Een efuel 30A omdat ik enkele weken geleden mijn omgebouwde computervoeding heb opgeblazen :nooo:
17A was echt te veel voor mijn oude computervoeding, gelukking was er niks aan de lader.

full

Na jaren zwevers en electro modellen te hebben gebouwd en gevlogen was het tijd om een eerste voorzichtige stap naar het quad vliegen te doen.

Motto: hoe goedkoop kan ik quad vliegen verkennen zonder bij de speelgoedzaak uit te komen?

1x HobbyKing FPV250 Quad Copter A Mini Sized FPV Multi-Rotor
4x Turnigy Multistar 1704-1900Kv
1x Hobbyking KK2.1.5 Multi-rotor LCD Flight Control Board With 6050MPU And Atmel 644PA
4x Turnigy Multistar 15 Amp Multi-rotor Brushless ESC
4x Three Blade Propeller (5x4) Black
4x Three Blade Propeller (5x4) Black R
4x Three Blade Propeller (5x4) Green
4x Three Blade Propeller (5x4) Green R
1x Hobbyking Multi-Rotor Power Distribution Board
1x ZIPPY Compact 1300mAh 3S 25C Lipo

Dat gebeuren komt voor net onder de €100 deze kant op. Het is allemaal van het kwaliteitsniveau "als het werkt zit het mee" - maar goed, een eerste verkenning!

Nieuwe Flip 260. Kon de oranje aantrekkingskracht niet weerstaan :oops:. Meteen mooie blauwe naze bijgenomen. Setup wordt Cobra 2300 kv met HQ 6x4.5 op 3S.

full

Verder nog nieuwe arm besteld voor BO mini, terug naar 5" om vooral mee tussen de bomen te spelen.

Ja het is zover de Dominator V2 besteld... De Paypal knop was binnen handbereik...
Nu nog hopen op een paar mooie herfst en indoordagen :)

Ja het is zover de Dominator V2 besteld... De Paypal knop was binnen handbereik...
Nu nog hopen op een paar mooie herfst en indoordagen :)

Met pijn in mijn hart op de koopknop gedrukt Hans. Vooral omdat ik eigenlijk best tevreden was over mijn Dominator. Het is toch een smak geld. Maar vandaag voor het eerst met de V2 gevlogen en ik ben erg blij dat ik het gedaan heb :). In de oude bril was ik nog wel eens aan het turen om alles goed te kunnen zien, maar met de nieuwe bril is alles een stuk relaxter te bekijken.

Ga je geen spijt van krijgen!

Hieronder een stukje DVR opnamen van deze middag. Ziet er in de bril natuurlijk beter uit als zo op de computer, maar is echt een welkome aanvulling die DVR. Je kunt direct na de vlucht gewoon in het veld alles al terugzien :D

Back