wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Na enig twijfelen toch een Dominator v2 besteld. Meteen maar een setje Spironets bij gedaan en een 7-turn Helical (voor op m'n diversity ontvanger)

AH.. Daar was ik al bang voor.. M'n Canadese collega's maar eens porren. Hoopte dat je een NL leverancier had gevonden [emoji6]
Verzendkosten zijn niet zo veel, 6 euro voor 5-8 dagen stond er. Ik vraag me af of de douane zich zorgen maakt over 4 regelaartjes en een lensje...

Binnenkort maar een poging tot 4s op 2300kv [emoji48] ik stond al versteld op 2300kv op 3s met 6x45 HQprops. Experimenteren is altijd leuk.

Na enig twijfelen toch een Dominator v2 besteld. Meteen maar een setje Spironets bij gedaan en een 7-turn Helical (voor op m'n diversity ontvanger)

Ook nog de Nexwave receiver module bij genomen zodat je zonder grondstation kunt? Vind het persoonlijk een grote plus om zo min mogelijk mee te hoeven slepen.

Ook nog de Nexwave receiver module bij genomen zodat je zonder grondstation kunt? Vind het persoonlijk een grote plus om zo min mogelijk mee te hoeven slepen.
Inderdaad. Alles in één compacte setup is een groot pluspunt. Dus receiver voor de 5.8 fatshark band mee besteld [emoji2]

Pas ook nog een Syma nano gekocht, of twee eigenlijk één voor mij en mijn zwager. Voor vergelijking de ene bij BG UK en de andere bij BG China besteld. UK duurde ongeveer een week, China 2 weken. Voordeel van de Syma is dat de zender ook nog redelijk geschikt is voor mannenhanden ;)

Vliegen gaat verrassend goed, alleen yaw rate is vrij hopeloos.

Hier ter vergelijk met de ZMR 250 op 6", wat dus opeens een monster quad is.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
23e490962d6f3ded09cf2738641bdd5c.jpg

Een Effio 759TVL cam (cc1546). Deze besteld omdat ie volgens de website op 5-24v werkt en ik dus geen stepup achter de ImmersionRC VTX hoef te gebruiken. Vreemd genoeg staat op de verpakking wel 12v. We zullen zien.

Duurde 3 weken voor hij binnen was, maar vermoedelijk komt dat doordat de douane de zending geopend heeft. Hoefde geen extra belasting te betalen of iets, maar er zat tape van de douane op de verpakking.

Mag ik vragen waarom je dit model hebt gekozen. Ik zoek zelf nog een cam en dacht aan de Sony 960

23e490962d6f3ded09cf2738641bdd5c.jpg

Een Effio 759TVL cam (cc1546). Deze besteld omdat ie volgens de website op 5-24v werkt en ik dus geen stepup achter de ImmersionRC VTX hoef te gebruiken. Vreemd genoeg staat op de verpakking wel 12v. We zullen zien.

Duurde 3 weken voor hij binnen was, maar vermoedelijk komt dat doordat de douane de zending geopend heeft. Hoefde geen extra belasting te betalen of iets, maar er zat tape van de douane op de verpakking.

Mag ik vragen waarom je dit model hebt gekozen. Ik zoek zelf nog een cam en dacht aan de Sony 960
Omdat deze 5v - 24v ondersteunt dus. En hij is iets goedkoper dan de 960, dus in de naam van de wetenschap heb ik een gokje gewaagd [emoji2]

Als ie werkt en ik m'n Dominator v2 heb zal ik wel vids posten in de Effio thread om te vergelijken met de 800tvl versie die de meeste nu hebben.

Als Sinterklaas niet langs komt en de kerstman wellicht ook niet dan moet je zelf maar weer op de buy button drukken.

Deze aankoop werd mede mogelijk gemaakt door MBF :mrgreen:

Nieuwe Mini H 6"
2000kV cobra
20A ZTW ESC
En wat 5 en 6" props en stukkie 2.5mm2 kabel.

Eens zien waar dat heen gaat :)

Laatst bewerkt:
Back