Waar heb je die BLHeli ESCs vandaan?
Rotorgeeks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je die BLHeli ESCs vandaan?
AH.. Daar was ik al bang voor.. M'n Canadese collega's maar eens porren. Hoopte dat je een NL leverancier had gevonden [emoji6]Rotorgeeks
Nice! Ik ga er ook ooit aan gelovenNa enig twijfelen toch een Dominator v2 besteld. Meteen maar een setje Spironets bij gedaan en een 7-turn Helical (voor op m'n diversity ontvanger)
Verzendkosten zijn niet zo veel, 6 euro voor 5-8 dagen stond er. Ik vraag me af of de douane zich zorgen maakt over 4 regelaartjes en een lensje...AH.. Daar was ik al bang voor.. M'n Canadese collega's maar eens porren. Hoopte dat je een NL leverancier had gevonden [emoji6]
Na enig twijfelen toch een Dominator v2 besteld. Meteen maar een setje Spironets bij gedaan en een 7-turn Helical (voor op m'n diversity ontvanger)
Inderdaad. Alles in één compacte setup is een groot pluspunt. Dus receiver voor de 5.8 fatshark band mee besteld [emoji2]Ook nog de Nexwave receiver module bij genomen zodat je zonder grondstation kunt? Vind het persoonlijk een grote plus om zo min mogelijk mee te hoeven slepen.
Blackout mini h
5x cobra motors
5x esc 20a
Naze32
2x set props
Ik blij en Menno super bedankt voor de hulp en
Adviezen !
![]()
Een Effio 759TVL cam (cc1546). Deze besteld omdat ie volgens de website op 5-24v werkt en ik dus geen stepup achter de ImmersionRC VTX hoef te gebruiken. Vreemd genoeg staat op de verpakking wel 12v. We zullen zien.
Duurde 3 weken voor hij binnen was, maar vermoedelijk komt dat doordat de douane de zending geopend heeft. Hoefde geen extra belasting te betalen of iets, maar er zat tape van de douane op de verpakking.
Omdat deze 5v - 24v ondersteunt dus. En hij is iets goedkoper dan de 960, dus in de naam van de wetenschap heb ik een gokje gewaagd [emoji2]Mag ik vragen waarom je dit model hebt gekozen. Ik zoek zelf nog een cam en dacht aan de Sony 960