Je kan beter voor glasvezel versterkt gaan. Deze breken heel snel omdat carbon niet buigt.Als t goed is wel (zie t er niet op staan), iig niet die hele slappe plastic props.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan beter voor glasvezel versterkt gaan. Deze breken heel snel omdat carbon niet buigt.Als t goed is wel (zie t er niet op staan), iig niet die hele slappe plastic props.
Als t goed is wel (zie t er niet op staan), iig niet die hele slappe plastic props.
Het kan best een interessante prop zijn volgens bench tests:Het verschil voel je toch echt wel.
6x3 is eigenlijk 5x3 met een dun verlengstukje eraan. Erg weinig grip vind ik vergeleken met 6x45.
Ik heb me ook juist laten misleiden door allerlei thrust tests en zaken, maar zowel op mijn b330, mini h als op zelfs mijn hele lichte mini x vond ik het beroerd vliegen. Het is lastig uit te leggen als je het niet gevoeld hebt, maar de prop zorgt ervoor dat de tuning vrij lastig wordt. Yaw wordt er slecht van enz. Je hoort ook in de bochten dat de toerental ontzettend hoog gaat.Het kan best een interessante prop zijn volgens bench tests:
![]()
Maar uiteindelijk gaat het om hoe je het zelf vind vliegen met jouw setup..
Standaard fout gemaakt door de meeste. Men kijkt naar een vertekende efficiency waardeWaar heb je die metingen vandaan?
Ik ben deze tegen gekomen:
![]()
Ik heb me ook juist laten misleiden door allerlei thrust tests en zaken, maar zowel op mijn b330, mini h als op zelfs mijn hele lichte mini x vond ik het beroerd vliegen. Het is lastig uit te leggen als je het niet gevoeld hebt, maar de prop zorgt ervoor dat de tuning vrij lastig wordt. Yaw wordt er slecht van enz. Je hoort ook in de bochten dat de toerental ontzettend hoog gaat.
Standaard fout gemaakt door de meeste. Men kijkt naar een vertekende efficiency waarde
Je zou eigenlijk exact hetzelfde thrust waardes met elkaar moeten vergelijken en zul je zien dan 6x45 juist efficienters.
Je zou bijvoorbeeld 880 gram met 6x45 moeten meten en dan vergelijken.
Het is net appels en peren vergelijken als je naar 100% throttle kijkt.
Mijn b330 vliegt dikke minuut of 2 langer met de 6x45 dan 6x3 bijvoorbeeld
De beste bench test zou 50% 75% en 100% moeten vermelden.
Eindelijk wat quadron filmpjes
Leuk kerst cadeau
Hoe lang waren ze onderweg en welke shopping optie heb je daarvoor gekozen?Regelaartjes!
![]()
Met gratis lipo buzzer.
9 december besteld, de 5-8 days verzending gebruikt (5 euro nogwat) en vandaag binnen.Hoe lang waren ze onderweg en welke shopping optie heb je daarvoor gekozen?
Ah dat is lekker vlot, thanks [emoji106]9 december besteld, de 5-8 days verzending gebruikt (5 euro nogwat) en vandaag binnen.
Correctie, 6 december besteld, 9 december verzonden, ik had niet goed gekeken.Ah dat is lekker vlot, thanks [emoji106]
Niet vergeten om ze even goed te inspecteren op tin-bolletjes voor je ze aansluit ;-)Volgens mij lijken ze even groot alleen krimpkous strakker? Ik kan er ook naast zitten?
Ik heb een setje KISS 18A esc's besteld![]()
De krimpkous van de ZTW leek niet zo strak maar dat was die wel.Volgens mij lijken ze even groot alleen krimpkous strakker? Ik kan er ook naast zitten?
Ik heb een setje KISS 18A esc's besteld![]()