wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

heb met de paasactie 6x gens ace 3s 1300 mah lipo's besteld, echter hadden ze 4x de goeie lipo's geleverd en 2x 2s 1300. ff gemaild, en binnen 4 dagen stond de postbode voor de deur met de goeie lipo's! heb nieteens de verkeerde accus terug hoeven te sturen of de porto van de nieuwe accus moeten betalen! top service!

nu nog sparen voor een mini :)

Aangestoken door Dannymetal ook maar een mini laten maken door Wim van slotracers.nl Turnigy 2211 2300Kv motoren erbij en 10A Turnigy ECS's

mini-h.jpg

Laatst bewerkt:
Een pigtail van dennis voor de mini H, nu kan ik de antenne boven de lipo krijgen waardoor ik geen slecht signaal meer krijg al ik nose in vlieg :D

Laatst bewerkt:
G10 is ietsje zwaarder dan carbon en een tikje minder stijf. Voordeel van G10 is dat het straling doorlaat. Met een carbon frame kun je een kooi van Faraday hebben.

Enigste voordeel van carbon is de look , heb de laatste maanden veel carbon frames uit elkaar zien spatten.
Mijn G10 mini H quad heeft al een 60tal crashes meegemaakt , buiten props nog niks moeten vervangen ;)

Aangestoken door Dannymetal ook maar een mini laten maken door Wim van slotracers.nl
mini-h.jpg

ooHH .. geef mij maar weer de schuld :yes:

Blackout Spider Hexa! Clean plate anders gemonteerd zodat ik niet op men Gorpo moet landen.
Nu nog de regelaars binnenkrijgen en afbouwen.
Fpv cam gemonteerd in Racestand! :)

image hosting no register

Mooi Roni !!! (nieuw model Cobra's zie ik)
Love my HEX :D ben de laatste week weleens aan het vliegen in het Bos
maar valt niet mee zo'n KANON tebesturen door de bomen :vamp:

Nee , ik heb er een stuk of 20 laten frezen voor forumleden.
Heb ze binnen dit en 2 tot 3 weken binnen.
Mini H-Quad ook.
Speciaal gekozen voor G10 omdat ik niet van carbon hou , carbon is mooi maar niet zo sterk als iedereen denk.
G10 frames zijn ''bijna'' onbreekbaar , na een crash=het oprapen props vervangen en terug vliegen.

Oke, hoeveel vraag je voor zo'n frame?

Back