wat is jouw laatste multicopter gerelateerde aanschaf

Wat vind je er van tov de teleporter? veel groter beeld ivm verschil in fov? aangezien de predator v2 dezelfde fov heeft ben ik wel benieuwd naar het verschil.

Update.. Ben nu buiten gaan vergelijken. Tís toch wel een verschil. De Dominator heeft geen blauwe randjes om dingen heen. De Teleporter wel.. FOV is ietsje groter maar omdat je ook veel meer detail ziet voelt het beeld prettiger. Ik ben voorlopig wel even gesettled met de Dominator. De Teleporter staat op marktplaats.. Heb geen passagiersbril nodig.

Thanks, dat is wel interessant. Vaak las ik van die opmerkingen als "super upgrade, veel beter beeld, etc" maar dat hielp me niet echt verder in het vergelijken zonder het zelf te zien.
Ben ik nog wel benieuwd of de beeldverhouding het zelfde is of dat je bv meer breedbeeld hebt?

--
Dit wordt mijn tweede mini (4pk buitenboord motor verkocht voor budget, mini quad heb ik meer aan :mrgreen:) Het zal een zwaarder model worden dan m'n hammerhead nano maar ook meer vermogen om dat goed te maken en het lijkt me een degelijk frame.

FLIP 260 FPV FRAME
ZTW Mantis 12A ESC (SimonK)
Cobra 2204 2300kv multirotor editie
HQProp 5" x 3 > eens proberen

Verder is uit China al enige tijd onderweg
sony 600tvl fpv cam
250mw 5.8g vtx
mobius cam

Ben ik nog wel benieuwd of de beeldverhouding het zelfde is of dat je bv meer breedbeeld hebt?

Zelfde..

Vaak las ik van die opmerkingen als "super upgrade, veel beter beeld, etc" maar dat hielp me niet echt verder in het vergelijken zonder het zelf te zien.

Ja dat super gedoe las ik ook. En dat je ver weg moet blijven van Teleporter en Predator. Denk dat dit geroepen wordt door mensen die voor zichzelf de uitgave moeten verantwoorden. Of van horen zeggen hebben.
De upgrade is aangenaam. Dat wel. Je gaat er beslist op vooruit. Maar daarmee is de Teleporter niet opeens een slechte bril.

ik vind het wel een groot verschil moet ik eerlijk zeggen , contrast is vele malen beter (predator vs dominator)

laat ik het zo zeggen , ik ben blij dat ik nu een dominator heb :cool:

op open stukken maakt het ook niet veel uit , maar voor de bosjes mannen weer wel :p

Contrast op de Teleporter is fors. Komt misschien ook door de bijgeleverde camera.

Overigens ben ik ook blij met de Dominator hoor :p

ik vind het wel een groot verschil moet ik eerlijk zeggen , contrast is vele malen beter (predator vs dominator)

laat ik het zo zeggen , ik ben blij dat ik nu een dominator heb :cool:

op open stukken maakt het ook niet veel uit , maar voor de bosjes mannen weer wel :p

Klopt sinds die wissel naar Dominator heb je geen betonblok meer geraakt :p

@Stef

dit word de nieuwe mini met Naze32 acro Fc

full

mijn huidige RC vloot

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Na de naze wil je voor dit soort vliegen geen naza meer. De naza is geschikter voor andere doeleinden.
Overigens vlieg ik in tegenstelling tot de anderen de Naze in horizon mode. Vind ik zelf een hele prettige mix tussen acro en level. Maar dat is persoonlijk. Ik ben ook geen bomenjager..

Back