Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Met dat verlichtingsetje zit het wel goed, heb er ook 1 van de zelfde fabrikant op mijn schaalheli. Zit echt een bak licht in.

Mvg. Freddie

Compass Warp 360 onderweg.......de setup heb ik al liggen.....Iig moet ik ff uit mijn 450 sport halen....

echt weer zin in een bouwavondje .....;)

Onder meer speciaal voor Jonkje en Arjan, een heel kort filmpje van mijn gerestaureerde Cobra, weliswaar binnen opgenomen, samen met twee eveneens gerestaureerde zendersets uit dezelfde periode. Deze werken opnieuw perfect, zowel de zenders als de ontvangers, de servo's en zelfs de laadelektronica. Hiermee is er weer een project afgerond. :D

[media=youtube]jq8bnvXLJzY[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
deze jongen heb ik net meegenomen.
Ik had de futaba 7c, maar vond deze wat groot, en niet zo lekker in de hand liggen.

Daarbij komt, bij deze zender kan ik telemetrie gebruiken.

futk9410-main.jpg

Onder meer speciaal voor Jonkje en Arjan, een heel kort filmpje van mijn gerestaureerde Cobra, weliswaar binnen opgenomen, samen met twee eveneens gerestaureerde zendersets uit dezelfde periode. Deze werken opnieuw perfect, zowel de zenders als de ontvangers, de servo's en zelfs de laadelektronica. Hiermee is er weer een project afgerond. :D

[media=youtube]jq8bnvXLJzY[/media]

Waanzinnig mooi gedaan Redbird! :yes: prachtige machine met bijbehorende rc.

Laatst bewerkt door een moderator:
Oowkee, hier dan ook.. ;). Heb de zender de zender nu binnen..
Het Was toch zo, dat je je pitch stick slapper of sterker kon draaien zonder de zender open te maken?
Vanavond ook even updaten en kijken of We up to dat zijn.
En maar eens kijken of het modellen omzetten wil lukken van mijn t8fg.

Bij de 14sg kan dat inderdaad zonder alles open te schroeven. Je hoeft alleen de rubber stukken achterop er af te halen. Dan kan je met een schroevendraaier de veertjes strakker of losser zetten
Als je de ratel uit de gasstick wilt hebben moet de zender wel open ja

Klopt gisteren gedaan. Nu ga ik wat verzinnen voor de stem uit de zender te horen zonder koptelefoon of oortjes. Ik heb nog 2 oude laptopboxen. Eens kijken wat ik hiermee kan.

Back