Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmm toch maar een tx bag aangeschaft voor de koude dagen.. plus heater.
Klopt uee, laatste tijd druk geweest.. Helaas weinig gevlogen, masr dat komt wel weer!! Heb mn 700 dfc kompleet gereviseerd, dus heb er wel weer zin in!
Dat weet ik. Maar die onhandige zender heb ik inmiddels naar mijn wensen aangepast en ik wil juist niet meer mijn gebruikelijke zender gebruiken. Dus voor mij geen dongel ;-) En het updaten naar versie 7 is voor mij niet nodig omdat dit al meer dan realistisch aanvoelt ten opzichte van Phoenix.je beseft je toch wel dat er ook al realflight 7 was met een losse dongle ipv die onhandige zender?
Dat weet ik. Maar die onhandige zender heb ik inmiddels naar mijn wensen aangepast en ik wil juist niet meer mijn gebruikelijke zender gebruiken. Dus voor mij geen dongel ;-) En het updaten naar versie 7 is voor mij niet nodig omdat dit al meer dan realistisch aanvoelt ten opzichte van Phoenix.
Het lijkt wel zoals nagenoeg al het materiaal in de rc-heli hobby. Of heb je al eens een model of elektronica kunnen testen voor aankoop?[..]
Jammer dat er geen test versie oid beschikbaar is want ik zou hem graag eens uitproberen en wie weet schakel ik dan ook over.