Wat is nu DE zender voor schepen...

ik heb de mc 10 3 jaar geleden verkocht toen ik ben
gestopt met rc modelbouw waar ik tot de dag van vandaag
nog spijt van heb maar ben toch weer begonnen met rc
en heb nu de mx 12 gekocht.

Een oude MPX Europa, standaart met 4 kanalen, maar een paar jaar geleden door Corien uitgebreid naar 6.
Met de bekende blauwe achterwand.
Helaas ben ik de 2 kunstof klemmen kwijt die de twee helfden bijelkaar houd, als iemand zulks heeft liggen hou ik mij aanbevolen................

maak reeds jaren gebruik van een mc20.heeft me tot nu toe nog nooit in de steek gelaten.

voor mijn speedboot een r1 van graupner

heb 2 MPX zenders
1. combi plus incl multinaut, echter enkele kleine defecten. heeft iemand er nog een dan kan ik er weer een goede van maken

2. MPX 2010, prima zender met voorinstel geheugen voor meerdere modellen

verder nog een Conrad zender voor mn zoon, simpel maar goedkoop

@ JanZMC, mischien moet je Corien eens vragen, die zit in die branche en heeft mij toendertijd ook goed geholpen.

Ik had er nog eentje van nostalgie.. een Futaba Kompakt.. Die is pas oud... 2 kanaals.. heb hem helaas weer terug gegeven aan mijn opa aangezien ik zelf begin met varen met een F14

"Ing. Horst Becker, Fernwirk- und Meßtechnik" levert een hele reeks speciale scheepszenders met alle toeters en bellen (in 27MHz, 35Mhz(foei), 40MHz, 30MHz en 868MHz, de laaste twee banden zijn ook legaal in Nederland ...)

wat is de website van Ing. Horst Becker, Fernwirk- und Meßtechnik?
ben wel geintreseert in die 868 MHZ wand heb je nooit meer bonje dat je op een ander kanaal zit

alex

Hallo Roeier4,

Na even op google gezocht te hebben:

Becker Fernwirk- und Messtechnik hat meines Wissens keinen Internet-Auftritt. Du kannst Hr. Becker aber folgendermassen erreichen:

Ing. Horst Becker
Im Markwäldchen 1
64839 Münster 2
Tel.: 06071/62540

Misschien heb je er wat aan.

grt,
Roelof.

jah dat hed ik ook al gevonden op een duitse forum maar ik zou graag de website wille hebben en die kan ik niet vinden

alex

p.s. o eops mijn duits is niet zo goed ik las het net goed en ze hebben geen website

Laatst bewerkt:
Voor m'n werkschip heb ik de FC16 vervangen door een FC18+, is hoop ik nog iets flexibeler in de programmering. De FC18+ is full option met multiswitch/prop 4+4 en 12+2 en 2 schuifkanalen en 3 schakelaars, kan niet alles gebruiken...

De FC16 hou ik voor leeraar-leerling koppeling met m'n FF9 voor het vliegen met buurjochie.

Daarnaast gebruik ik voor m'n MicroMagic een Futaba MegaTech 3PM pistoolzender, zo'n zeezeiler heeft immers ook een stuurwiel...

Gisteren voor mijn (nu aan het bouwen) PT-15 een nieuwe FC-16 navy (Boat 'n Truck) 40 MHz aangeschaft.

Volgens velen een perfecte zender en naar ik heb begrepen nog steeds (weliswaar aangepast) in het programma.

full

Wat is daar bijzonder aan dan
mvg
Frederik
Heb dzee al zon 15 jaar geloof ik

Deze is ook goed hoor ook voor uitbreidingen
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back