over de kwaliteit van een protech Giles ben ik eveneens niet te spreken, dat ding is gebouwd om door de poten te zakken. Het plaatje waarmee het landinggestel vastzit kan je er met een erg lichte tik afhalen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kelvin zei:Hoi,
ja, het was idd een tri 40. Het vliegt goed, en het is goedkoop. Dus van de kwaliteit weet je het :wink:
gr. Kelvin
Kelvin zei:Hoi,
ja, het was idd een tri 40. Het vliegt goed, en het is goedkoop. Dus van de kwaliteit weet je het :wink:
gr. Kelvin
bert berger zei:Drestar, de spitfire van V-mar vliegt verder uitstekend. De spitfire is niet bloedgemeen ofzo, alles is redelijk voorspelbaar. Ik vloog hem met een 8,5 cc irvine. Het enige nadelige was dat het model in de landing wel eens op zijn neus wilde gaan staan, hierdoor wil je kielvlak wel eens afbreken (is mij twee keer gebeurd). En de bekleding is zelfklevend, hier kan je zelf echt helemaal niets aan veranderen of bewerken. Het model heeft een leuk vliegbeeld. Ik denk dat het met een 10cc aardig wat power heeft, zonder het overpowered te willen noemen.
Groeten Bert
Heeft iemand ervaring met de arf's van greatplanes? Die zijn bespannen met monocote als ik me niet vergis.