Watervliegmeeting "de Natte Vleugels" Zeumeren, 27 april 2013 ‎ ‎

Ik baal hier ook stevig van maarja , ik ga vrijdag de nacht in en ben dan zaterdag ochtend rond 08.00 thuis. En moet zaterdag avond om 23.00 uur weer beginnen. In het weekend is het altijd er druk in de nachtdienst ( veel pechgevallen weinig wegenwachten ) dus om dan zaterdag nog even naar de andere kant van het land te rijden ga ik echt niet trekken.

Maar september gaat hoe dan ook gebeuren.

Mvg,

Bart

Ik baal hier ook stevig van maarja , ik ga vrijdag de nacht in en ben dan zaterdag ochtend rond 08.00 thuis. En moet zaterdag avond om 23.00 uur weer beginnen. In het weekend is het altijd er druk in de nachtdienst ( veel pechgevallen weinig wegenwachten ) dus om dan zaterdag nog even naar de andere kant van het land te rijden ga ik echt niet trekken.

Maar september gaat hoe dan ook gebeuren.

Mvg,

Bart

Hoi Bart, je kan eventueel bij mij instappen. Kun je onderweg al 2x 1.5 uur ofzo slapen. En ik moet ook redelijk op tijd weer thuis zijn. Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik kan wil ik je dit wel aanbieden (zonder op te willen dringen).

Beste Watervliegers .

Voor degenen die mee willen doen graag voor 1 april opgeven, zodat we de info door kunnen geven aan de RGV

Bedankt Groeten Gijs

Hoi Bart, je kan eventueel bij mij instappen. Kun je onderweg al 2x 1.5 uur ofzo slapen. En ik moet ook redelijk op tijd weer thuis zijn. Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik kan wil ik je dit wel aanbieden (zonder op te willen dringen).

Hoi , bedant voor het aandbod , supertof maar ik denkt dat ik die dag echt nodig heb om te slapen :(

September kom ik zeker . . . heb ik mischien ook wel mijn widgeon weer vliegend.

Mvg,

Bart

Je zal wel moeten Henk .

Zonder jouw hefbrug en de DLRG reddingsboot zijn we nooit kompleet.:cool:

Je hoort er gewoon bij (wiedasssalzindersuppe)

Mvg Johan

Dan zou jij ook kunnen , jij krijgt dan ook geen poot in de grond . :rolling:

Maar je zal zien dat we dan weer met de blote voeten in het water staan .:zon:

Mvg Johan

Ik zou graag komen kijken met name om heligek geestelijk bij te staan wanneer ie weer eens crashed. :p
Nu zou ik mijn Hexa mee kunnen nemen om wat lucht foto's te maken.
Wordt dat op prijs gesteld?
Misschien hebben jullie daar al iemand voor?

Dan moet je Hexa drijvers hebben .
Je mag alleen van het water opstijgen en ook landen .

Anders stuurt John je weer naar huis. :oops:

Ik ben ook aan een waterquadje bezig .

Mvg Johan

HTML:
Jammer! :(

Heb al wel ervaring met in het water landen, opstijgen is nog niet gelukt helaas.

Laatst bewerkt door een moderator:
even voor de duidelijkheid

alles wat kan landen of opstijgen vanaf het water is toegestaan zolang het onder de noemer rc staat
dus helaas voor Ben mag hij niet opstijgen vanaf het land

maar Ben komt toch gezellig mee met mij en hij mag met mijn polaris vliegen dus komt helemaal goed

gr. john

even voor de duidelijkheid

alles wat kan landen of opstijgen vanaf het water is toegestaan zolang het onder de noemer rc staat
dus helaas voor Ben mag hij niet opstijgen vanaf het land

maar Ben komt toch gezellig mee met mij en hij mag met mijn polaris vliegen dus komt helemaal goed

gr. john

ja

en tegen heligek kan ik niet op

maar mag het wel van een vliegdekschip

groet henk

Back