Derk heeft zich al 6de gekwalificeerd voor de finale, Max is 31ste geworden junior kampioen is de fransman Theo Catos. vrijdag vliegen 10 piloten de finale, met 3 rondes het F programma de uitslag van de 4 voorrondes wordt herleid naar 1 ronde met de eerste uit de voorrondes met 1000 punten. zo krijg je weer 4 rondes waarvan de slechtste wegvalt. Als derk gewoon de 3 finalerondes wint is hij kampioen
de finales zitten er op. verrassend gaat de uitslag morgen niet zijn denk ik, een paar ontchoogelde piloten misschien door de omstandigheden van de zaal. En dan bedoel ik heel groot, een hoop bezoekers die binnen en buiten gaan, wat toch wel voor wat turbelentie zorgt in de zaal. de discussies hoe volgend jaar het ideale F3P toestel er gaat moeten uitzien is al volop bezig.
ik heb da geen verstand van,<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" /><o></o> maar wij staan op de lijst, jep jep<o></o> groetjes van Uwe<o></o>
alle 4 de piloten in de top 12 ze kapen het landenklassement weg, alsook de kampioen in het juniorklassement. en volgens mij als Pietu zijn torque rolls in de finale niet had verpest, dan zou hij misschien zelfs ook nog gewonnen hebben.