Welke 1080p Cam voor op het vliegtuig?

Welke 1080P Camera

• GoPro HD

Votes: 16 80,0%
  • Toshiba Camileo P10

Votes: 3 15,0%
  • Anders genaamt:

Votes: 1 5,0%

• Total voters
    20
Hallo,

Ik zou graag een 1080p Cam willen aanschaffen voor op een vliegtuig.
Die ongeveer rond de 100 gram weegt.
Ik zit met het probleem dan ik niet weet welke goed is

Ik zit te twijfelen tussen de volgende:

- Gopro HD hij kost 310 euro maar is compleet en hoeft niks aan te worden verandert.

- Toshiba Camileo P10 hij kost 120 euro maar deze moet je strippen om hem een beetje licht te maken.

- Of hebben jullie nog suggesties?

Voor welke camera zouden jullie kiezen en waarom?

Laatst bewerkt:
Go pro heb ik net gekocht... kost "naked" een 250€ als je hem via hun website koopt ...
Is echt een goed ding, en het kan tegen een stootje!

Koop de GoPro op Ebay, daar kost 'ie ongeveer 200 euro als je hem uit het buitenland haalt.
Volgens mij is er geen betere HD cam te krijgen op dat formaat.
Wordt ook ontzettend vaak ingezet voor tv-shows en films.

Het viel me van de week op dat ze de gopro bij mythbusters ook als "persoonlijke" cam gebruikte, dus op hun helm/borst/nek geplakt in actie scenes. Echte door de TV erkende cameras dus.

Van de cams van toshiba heb ik mijn buik vol. Overgesatureerd en de lens is bagger.

Als het 10 gram meer mag zijn?

MHS-PM5K (MHSPM5K) : Overzicht : Camera's en camcorders : Sony

82686.jpeg

Wing mount for Sony Bloggie HD - RC Groups

5196478170_2b8b25f7d1.jpg

dnet24.de - Digitalkameras,Spiegelreflexkameras,Camcorder,TV - Sony MHS-PM5K V Violett 0000000657427

Laatst bewerkt door een moderator:
Het viel me van de week op dat ze de gopro bij mythbusters ook als "persoonlijke" cam gebruikte, dus op hun helm/borst/nek geplakt in actie scenes. Echte door de TV erkende cameras dus.

Van de cams van toshiba heb ik mijn buik vol. Overgesatureerd en de lens is bagger.

Wat dacht je van TopGear? En dan zijn er nog een legio voorbeelden.

Bij shows op discoverychannel lijkt het standaard gear.
Stormchasers, dirty jobs, mythbusters, Smashlab, etz.

Ikzelf heb ook een gopro ingepland voor januari, het is voor mij vooral het onsloopbare FPS bij die dingen die het em doet. Ik heb het beeld bij die cams nog nooit zien hikken omdat er teveel actie inbeeld is.

Mijn tricopter heeft er zelfs een speciale rubbervoet tray voor, maar eerst maar eens leren vliegen met dat ding. ;)

http://www.quadframe.com/assets/images/TRI002_0902.jpg

Kreeg gisteren reclame van combi.nl in de bus, hier staat een JVC GCFM2 in.
Die is wel 1080p, en kost €154,-

Blijkbaar gaan ze scheidsrechters nu ook uitrusten met camera's.
En raad eens met welke ? Degene waarop het meest wordt gestemd hier.

link

groetjes,

Davy

Voor Baggus:
Radar: ma 13 dec 2010, 20:30 - Uitzending Gemist
vanaf 11:23 min worden de prijzen verdeeld.
Maar het beste kun je dan het deel daarvoor ook even bekijken.

Hier kun je de testresultaten ook bekijken: Pocketcamcorders testresultaten -  nieuws detailpagina - TROS Radar

Site Tros: "in de prijsklassen tussen de 100 en 150 euro."
GoPro is bijna 2x zo duur als de camera's die ze daar testen, maar dat is ook terug te zien in de kwaliteit die vele malen hoger is.

Aad, knappe foto's, maar wij weten nu nog altijd niet welk camera'tje de EZ meenam

Oh, ik wist niet dat dat ergens gevraagd werd. Je bedoelt de camera waarmee ik mijn luchtfoto's heb gemaakt? Dat is een simpel Praktica digitaal cameraatje. Dus geen van de geteste camera's.

Laatst bewerkt:
Back