Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Welke batterij voor voeding ontvanger in een zwever ?
Ik heb me gisteren dus aan het solderen gezet met NiMH en dat is behoorlijk goed gelukt . Evengoed hou ik die voorgesoldeerde packs in mijn achterhoofd (ik had die NiMH al besteld).
De Varta NiMH soms verkrijgbaar bij de Action laten zich goed solderen met een Velleman 48W boutje. Met een specificatie van 800 mAh voor de AAA heb je met een 5 cel pakket voldoende stroom om 5 uur mee te varen met de Micro Magic die een kleine en een grote servo heeft. In mijn zender heb ik hetzelfde pakket geplaatst. Verbruik is dan rond de 500 mAh voor de zender en tussen de 300 en 500 mAh voor de boot afhankelijk van de windsterkte.
Ik vaar elke week en gebruik de cellen nu 2 jaar, tot nu toe probleemloos.
Wil je niet solderen dan kan ik de pakketjes van Pololu aanbevelen, verkrijgbaar bij vanallesenmeer al zal de prijs wel omhoog gaan als de invoertarieven toegepast gaan worden.
Uw Reely NiMH ontvangeraccu 4.8 V 2300 mAh Aantal cellen: 4 AA (penlite) Side by Side Futaba-bus koopt u bij Conrad Electronic. ✓ +3500 merken ✓ +1.000.000 producten ✓ +85.000 zakelijke klanten