Welke carbonband voor staarts+TeXtreme +bouwpraat

nog wel even wennen met vliegen, totaal andere kist dan ik gewend ben. Komend weekend maar wat vlieguurtjes mee maken en spelen met uitslagen en zwaartepunt. filmpje komt nog. Heb een filmpje van de maiden maar die laat nog even op zich wachten ;)

Petje af! Mooie machine en topfilm!
Welke modellen gebruiken nog meer het Zone V2 profiel? Is het dunner/ minder gewelfd dan dat van de T2?

zone V2 word ook gebruikt in de Helios volgens mij. Redelijk dun profiel. had al problemen om de d47 in de vleugels te krijgen.

Volgens de site van Kristof wel maar ik heb er D60 in zitten en die passen net. vliegen van de helios ging zondag beter af dan de Tantalussen

impressie van de bouw en eerste vlucht:
bKjs-nYh36E[/media] log full carbon dlg + maiden video - YouTube

@Berrie
Ik ben gewend aan de twister 2. Deze is best langzaam te vliegen bijna tegen overtrek aan. De vleugel die ik nu heb gebouwd is een Zone V2. die heeft de voorkeur wat sneller gevlogen te worden dan ik gewend ben. Wat opzich met wind totaal geen probleem is, het is gewoon even wennen voor mij

Okay, ja ik ken de verschillen tussen beide vliegtuigen....

Het schijnt dat de "Synergy" serie dan weer wat meer gevlogen kan worden zoals je gewend bent. Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar wel met de Edge en de Zone serie, en die doen, naar mijn beleving, best goed wat Gerald er van verwachtte. Misschien past de Synergy serie meer bij jouw aangewende vliegstijl.

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1577149

Zelf ga ik het niet uitproberen. Ben met andere vliegtuigen bezig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag mijn nieuwe mini testgevlogen. Onze tennishal gaat altijd in dit weekend neer, blaashal, maar vanwege de wind ging dat niet door. Aangezien de lichtmasten al wel weg waren even binnen kunnen vliegen.
De hal overkapt 3 tennisbanen en is maximaal 8 meter hoog.

3UqOyuWpOio[/media] blaashal - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
een deel van de full carbon club

20130329142811.jpg

Vandaag mijn nieuwe mini testgevlogen. Onze tennishal gaat altijd in dit weekend neer, blaashal, maar vanwege de wind ging dat niet door. Aangezien de lichtmasten al wel weg waren even binnen kunnen vliegen.
De hal overkapt 3 tennisbanen en is maximaal 8 meter hoog.

Like, jammer dat je geen thermiek had;)

Back