Welke schepen zijn in het bezit van de forum leden??

• Topicstarter Topicstarter ruud48
  • Startdatum Startdatum
full

Zo zien we haar wel Arie !!

Groeten, Brandaris

Laatst bewerkt door een moderator:
Jeugdliefde: Bugsier 3 (nog compleet als bouwpakket in de doos, moet dus nog gebouwd worden),
was één van de eerste boten die ik als 10 jarig jongentje zag op de Rozenburgse Modelbouwclub en meteen verliefd!

De Wiesel van Graupner (helaas niet meer in m'n bezit, was de 1e boot die ik bouwde, was toen 13 jaar)

Smit Nederland (was toen 19 jaar, heb ik toentertijd half afgebouwd en door drukke werkzaamheden ooit verkocht aan een buurman)

Graupner Najada (gebouwd zo'n 4 jaar geleden, ben nu 40, om er weer in te komen en dze boot ligt nu bij de Haagse Modelbouw club)

De Robbe Ostsee Fischkutter B-25 ben ik nu aan het bouwen. Gelukkig heeft iemand mij tekeningen kunnen toesturen van dit leuke vissersbootje. Ik ben al aardig op weg en zal binnenkort eens een fotootje plaatsen.

Ik bouw dus alleen maar m'n zoontje van 6 wil niet meer dat de boten verkocht worden maar dat er mee gevaren gaat worden. Dus....
(hij is met de Banckert bezig en is dus een natuur talent :-))

mijn bootjes

Banckert (klaar gekocht)
naamloze sleper (in renovatie)
Sentinel - UK customs (klaar gekocht)

alle drie inmiddels verkocht

Laatst bewerkt:
Mooie schepen Bart.
Zelf heb ik de Banckert en de Pegasus van Graupner en nog enkel zeilboten ( ook in aanbouw ).
Maar even een vraag i.v.m. de site "sportbotenforum.nl"
Ik zou graag eens op die site kijken maar vind het een raar dat me eerst moet registreren voor ik op de site kan kijken.
Wil mezelf eerst oriënteren voor ik lid wordt van een Forum, dat is daar helaas onmogelijk.

Verden veel plezier met je modellen

Mooie schepen Bart.
Zelf heb ik de Banckert en de Pegasus van Graupner en nog enkel zeilboten ( ook in aanbouw ).
Maar even een vraag i.v.m. de site "sportbotenforum.nl"
Ik zou graag eens op die site kijken maar vind het een raar dat me eerst moet registreren voor ik op de site kan kijken.
Wil mezelf eerst oriënteren voor ik lid wordt van een Forum, dat is daar helaas onmogelijk.

Verden veel plezier met je modellen

Je hebt een Pb

gr, Bart

Ik heb een:

"Mitra" Oceanografisch meetschip (voorheen van Rijkswaterstaat) (in aanbouw)
"Smit Nederland" vaarklaar overgekocht

Ik heb de smit Duitsland en nederland.
De brandweerboot Dusseldorf (vaarklaar).
De adolph Bermphol met vegesack (vaarklaar).
De happy Hunter.
De bismarck

Wesly, eerst je foto's op het internet plaatsen bijvoorbeeld op mijnalbum.nl en bovenaan deze pagina staat een voorbeeld bij arievandorp zijn smit Nederland

groeten, Brandaris

Is die Dusseldorf helemaal functioneel met werkende bluskanonnen en draaiende radar en verlichting?
Mooi schip !

groeten, Brandaris

ja de dusseldorf is vol funktioneel alleen de achter davit niet.
maar ik vind het dek niet mooi genoeg dat gaat er helemaal uit en daar komt een nieuw dek in met een soort aluminium folie met traanplaat motief er op en dan word de davit ook funktioneel

hier mijn banckert bijna klaar
bezig met een ponton met kraan.

Boten verzameling

Varend:
Kokomo zeilbootje
Graupner Jetstar
Smit Nederland

Nog niet varend:
Banckert
Sea-cret zeilboot
Smaragd zeilboot

Back