Wie gebruiken er 9253 en andere 4.8V rated servo's op 6V?

Eddie voor die flits palen hebben ze mooie apparaten voor in de auto.
Mijn pakken ze niet gauw meer.
9 van de 10 werken toch niet of staan niet aan. :wink:

Gelukkig, we zijn weer on-topic!

Die vrijwillige bijdragen aan de overheid kun je natuurlijk ook gewoon betalen. Zo'n verklikker heb je tenslotte niet zomaar terugverdiend. Of een sticker op de kentekenplaten plakken met de tekst: 'ik ben tegen zinloos geflits'.

In plaats van al dat gejakker en gejaag kun je natuurlijk ook de cruise-control of de rechter voet netjes afstellen. Je houdt dan weer geld over om nieuwe 6 V accu's te kopen en/of nieuwe servo's... :wink: .

corrien
ik heb hem vanaf 1998 al in verschillende bussen zitten,
hij heeft mijn veel geld bespaard.
van het geld dat ik bespaard heeft,
heb ik al mijn elektronica en andere rc spullen van kunnen kopen.

ik heb er al een in kunnen leveren door een controle wagen van de klpd met detectie apperatuur scanner.

ik kreeg er mooi zo'n geel briefje bij ter waarde van een OS 91 Cspec, die ik naar leeuwarden over moest maken :D

ja je mag ze kopen maar alleen gebruiken om de staats kas te spekken.
want bij het kopen betaal je btw.
als je ze gebruikt en je word gepakt betaal je een boete en ben jij je detector kwijt.
dus je spekt de staats kas dan drie dubbel

Vincent, op internet lees ik veel goede dingen over de UBEC, en ook veel goede ervaringen over 6V op servo's. Helaas viel het me laat op dat de 9253 geen snelheden opgegeven heeft bij 6V.

Het valt toch tegen dat de UBEC vol lijmresten zit en de krimpkous lijkt net of het door een 3 jarig kind geknipt is. Nu nog even de praktijk testen.

Gerard_nl zei:
ik heb er al een in kunnen leveren door een controle wagen van de klpd met detectie apperatuur scanner.

ik kreeg er mooi zo'n geel briefje bij ter waarde van een OS 91 Cspec, die ik naar leeuwarden over moest maken :D

In Belgie hebben ze die detectie apperatuur nog niet :wink:

SSSS t niet te hard zeggen :oops:

Back