Yellow RC Brushless Dune Racer review!

Zit er geen zand of water in de wielen?
Vaak helpt het om in de banden 2 of 3 gaatjes van een paar millimeter te maken, dan word het zand/water eruit geslingerd als u rijd.

Nee dat was het niet. Speling in de achterhubs. Allemaal wat goedkoper kunstof en dat wil nogal slijten. Bij de brushless lijkt het allemaal wat beter materiaal en daar heb ik het nog niet

Goedendag allemaal, net mijn 2e hands yellow XL binnen en de beste man heeft de gyro er niet bij dus je snapt het al hoe sluit je de yel gyro aan. Ik heb hem maar gelijk omgebouwd naar fpv[emoji41] ik zag ook dat er een 13.5T trackstar motor in zat en een hk 45A X-car sensored regelaar ik ben voornemens mijn FrSky D4R ontvanger in te zetten om de range te vergroten aangezien dit een diversity rx is. Als er nog op of aanmerkingen zijn hoor ik het graag.
b807b7a538a4b49b76324c263f946e90.jpg

de202f68eb3c92ffa77650c491423fcf.jpg

bda44f7a9d2756cbdb67933caad7b576.jpg

7c4842aa0b60d5406baa485a12b94c45.jpg

f8dde16268f8318a03ad98c81fa3dffc.jpg

X0X

Vandeweek was de Yellow RC Dune Racer XL op ibood te koop voor 219 euro. Deze heb ik even meegepikt.
buiten mijn Drone avonturen ben ik wel toe aan was racen op het land.

haha heel cool, zie dat je een bril gebruikt. Wat voor camera heb je op de dune xl zitten?
En een vraagje over de accu. Standaard meegeleverde accu is de Yellow-RC 5000mah 7.4V lipo. Je kan er ook een duurdere betere 3s Yellow-RC 5000mah 11.1 V lipo aanhangen. Iemand enig idee hoelang die standaard meegaat?
Ondanks dat hij dan harder rijd. De snelheid maakt me niet zoveel uit maar heb liever een accu die langer meegaat.
tips?

3S is niet perse beter.
Als de snelheid op 2S u goed bevalt zou ik nog een 2S accu kopen, op 3S zal alles sneller gaan slijten, en als je crasht gaat dat ook harder, en zal er misschien meer stuk gaan.

Lekker 2s rijden snel zat over zand en hobbels ik heb een 3800 mah 2s erin en kan 20 min rijden
Verder zit er een banggood vtx in en een 600tvl 12v ccd cam in van sony die ik nog ergens had liggen

X0X

Hoelang kan je met de originele Yellow RC accu van 5000mah 7.4v rijden?
Welke accu raden jullie aan voor de XL als alternatief ipv de originele van Yellow RC ?

Wat zijn nu eigenlijk de grote verschillen tussen de XL en de normale versie op dat de XL versie 90km/u kan racen met die extra accu?

Laatst bewerkt:
90 per uur zal je waarschijnlijk niet zomaar halen...

Als je een 5000 2s Lipo gaat vergelijken met een 5000 3s Lipo, wel met gelijke c waarden, zal de 3s Lipo meer vermogen leveren. Maar ook wat langere rijtijd opleveren. Dit omdat hij wat minder belast wordt dan een 2s bij zelfde snelheid.

Dus op het punt dat de XL natuurlijk groter is, duurdere accu's heeft en optie om sneller te rijden zou de normale kleinere versie eigenlijk een betere aankoop zijn aangezien die goedkoper is en de accu's ook goedkoper?
Want verder is die precies hetzelfde.
Ga de XL versie morgen zien hij word morgen bezorgd. Heb er een extra 2s batterij bij besteld.

Zag hem in de aanbieding voorbij komen €219 dit weekend
Idd. Vandeweek bij ibood voor 219 excl. verzendkosten 5,95. Had hem daar besteld. Werd pas de 18e verzonden.
Bij yellowrcwinkel 219 euro incl verzendkosten. Heb hem daar gister besteld en de ibood koop geannuleerd. Vandaag al netjes ontvangen. Top! Accu hangt nu aan de lader. Straks even testen als die vol is.

Inmiddels al wat uurtjes geraced. Hij is lekker snel. Wel vraag ik me af of er een manier is om te zien hoever de accu leeg is tijdens het rijden. Want nu rijd ik hem tot zijn einde leeg wat natuurlijk slecht is voor de accu.
En wat zijn eventueel goede hoge wielen zodat ik makkelijk op het gras kan rijden?

Back