Zeer heldere/sterke Strobe voor FPV of Nachtvliegen

Ik kwam gisteren deze strobe tegen en die wilde ik jullie niet onthouden. Voor het geld kon ik 'm niet laten liggen ($11.50) veel goedkoper dan al die andere simple led strobe meuk. Ik heb er 2 besteld en laat jullie weten wat de bevindingen zijn. Zeer helder zo te zien en lijkt me ideaal voor FPV en nachtvliegen (ze claimen 2Km zichbaarheid).

PS. Je ziet de led niet goed flitsen omdat de camera niet zo snel kan :)

Graag jullie ideeën hierover..

Laatst bewerkt door een moderator:
Power led nav.light

Ik vind dit echt gaaf! Waar heb je dit gekocht?

groet,
Claudiu

Ik heb er 2 besteld, met verzenden mee was maar €19.76 kwijt, niet slecht!
Ben erg benieuwd, filmpje komt op joetjoep als ze ingebouwd zijn :)

Laatst bewerkt:
Strobo

Echt super leuk deze strobo! Het werkt heel goed samen met de lens.

Nogmals bedankt!

Strobon

Ik heb de mijne ook ontvangen, maar heb er een probleempje mee. Ik kan ze niet aan en uit schakelen en ze knipperen niet op het PPM signaal. Dit is getest op 3 ontvangers, Spektrum AR500 en AR7000 en een Graupner R700 (geleverd bij een MX12), telkens netjes op het gear kanaal. Wanneer ik een servo op het gear kanaal zet werkt dat zoals het hoort, maar de Strobe wil niet aan of uit. Ik ben nu met die heren van Flytron aan het mailen over dit euvel.

PS. misschien handig om te vermelden dat ze geleverd worden met een Futaba stekker en niet met een JR stekker.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb ik ook gehad met een ander soort navigatieverlichting. Werkte niet op 2,4 ghz maar wel op 35 mhz.

Groetjes, Erik.

Hallo Svelzen,

Wij hier op onze vliegclub hebbben een print gebouwd en geprogrammeerd speciaal voor deze led's
Functie's:
5 leds zelf te kiezen in knipper modus of vast brandend (met koel lichaam)

Op een ontvanger kanaal aan te sluiten en te programmeren naar wens.

Zal indien wenselijk er een foto van plaatsen.
En hup al gedaan
full

Met vriendelijke groet,

Cas

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook nog een Lumifly setje van HK, die heb ik in een easystar gepropt.
Gisteren even mee gevlogen, met de strobe op het dak..
mozeskriebel wat geeft dat ding een licht zeg.. :mrgreen:

Ik had alleen wel moeite om een goede oriëntatie te houden, het was al snel echt donker en kon de vleugels dan niet goed zien.

Horizontaal vliegen is toch wel essentieel !

Back