Ghossie
In Memoriam
je kunt om zon houdertje toch een beetje tape om heen doen zodat ze er niet uit vliegen?
Ik zou zeggen, gewoon doen en lekkere eigenwijs wezen:sleeping:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je kunt om zon houdertje toch een beetje tape om heen doen zodat ze er niet uit vliegen?
Een 6V humppack is een aanrader, omdat er in bigscale modellen ook al veel zwaardere servo's gebruikt worden. Op 4.8V werken deze ook al, maar de kracht die ze leveren is toch wel een stuk minder dan op 6V.
Zoieso kan je beter ook iets nemen van minimum 3000Mah.
Ikzelf gebruik een 4600Mah 6V humppack en dit geeft mij net voldoende om een hele namiddag te gaan rijden, ik ken er die met originele HPI humppacks rijden van 2000Mah en die hebben er meestal 2 nodig.
Deze heb ik:
tr10x
Deze zijn voorzien van beide stekkers, 1 voor de ontvanger en 1 om aan de lader te leggen.
Hangt ervan af welke laadstroom je gebruikt, een lagere is beter omdat de batterijen dan minder warm worden. Ik laad meestal aan 500Mah , dus een nacht. Voor mijn batterij is een maximum stroom van 3A voorgeschreven, is wel minder goed voor de levensduur van je batterij, das voor als het rap moet gaanhoe lang doe jij over het opladen dan?
dus de mensen die hun auto hier op het tekoop topic hebben staan waarbij staat:Reden: uitdunnen hobby, liegen dus zeg jij?![]()
chillll..![]()
dus de mensen die hun auto hier op het tekoop topic hebben staan waarbij staat:Reden: uitdunnen hobby, liegen dus zeg jij?![]()
hahaha 1-0
misschien als je een 2e hands hebt gezien er iemand mee kan gaan ,die er verstand van heeft , en de auto kan beoordelen ?
let maar niet op de beroeps "afkrakers" , je kan best wel een 2e hands auto kopen,alleen als je er geen verstand van hebt, kan je snel een kat in de zak kopen ,en idd er zijn hier ook mensen die 2e hands rommel verkopen, netzoals op marktplaats en andere verkoop site 's.
suc6