Hallo, ik heb al jaren enkele kleine heli's om binnen mee te vliegen, en nou heb ik een eflite x-vert vtol gehaald..
alleen ik krijg hem niet goed ingesteld op mijn zender.. een spectrum dx6i
als ik exact dat instel klopt het voor geen meter...dan gaat alleen de rechterflap op en neer, en de rest helemaal niks..
ik heb een nieuw kanaal op mijn zender gebruikt, en al enkele keren gereset en opnieuw geprobeert, maar het lukt maar niet..... ook op acro ingesteld..enz...
ook de volgende heb ik al enkele malen exact gedaan nou:
allemaal hetzelfde resultaat.....ik heb het model ook meerdere malen opnieuw ''gebind'' voor de zekerheid.. maar dat gaat goed iedere keer...gaat ook meteen groene lamp branden dan
de beschrijving die erbij zit heb je niks aan qua zenderinstellingen
iemand een idee hoe en wat ik nou moet doen, want kom er niet aan uit ??
alleen ik krijg hem niet goed ingesteld op mijn zender.. een spectrum dx6i
als ik exact dat instel klopt het voor geen meter...dan gaat alleen de rechterflap op en neer, en de rest helemaal niks..
ik heb een nieuw kanaal op mijn zender gebruikt, en al enkele keren gereset en opnieuw geprobeert, maar het lukt maar niet..... ook op acro ingesteld..enz...
ook de volgende heb ik al enkele malen exact gedaan nou:
allemaal hetzelfde resultaat.....ik heb het model ook meerdere malen opnieuw ''gebind'' voor de zekerheid.. maar dat gaat goed iedere keer...gaat ook meteen groene lamp branden dan
de beschrijving die erbij zit heb je niks aan qua zenderinstellingen
iemand een idee hoe en wat ik nou moet doen, want kom er niet aan uit ??
Laatst bewerkt: