zender spuiten {foto`s pagina 4}

IMG_0514.JPG

IMG_0515.JPG

Ik krijg de ander niet geupload

de volgende is met vlammen zwart met paarse shimmer erover, soms zijn ze paars, soms zwart, net hoe je erop kijkt en de zon staat.
erg gaaf.

IMG_0517.JPG

dan weer afplakken voor background kleur.
is op de foto lastig te zien, het zijn fluors die ik net iets minder fel gemaakt heb.
het geel is nadien voorzien van een parelmoer gouden nevel, het oranje van wat shimmer flakes, diezijn echter minder te zien

eerste laag:

kleur.jpg

en uiteindelijk dit:

kleur%20final.jpg

het parelmoer en de flakes schitteren straks pas echt na de blanke lak

wat schaduw en de tape eraf en dan heb je dit (schaduws blijft lastig om mooi te krijgen, oefening zal kunst gaan baren :D )

klaar1.jpg

en buiten, geeft de kleuren beter weer:

klaarbuiten.jpg

ik denk dat er om de vlammen een lijntje komt van lichtere kleur, moet ik nog even belijken, dat werkt ook de afplakranden weg.

het geheime wapen om er weer wat letters op te krijgen ligt hier :

dymo.jpg

heb hiervoor transparant en wit lint en daar word met zwarte inkt op gedrukt, houd ook prima onder de blanke lak volgens mijn testjes.
helaas is de zwarte inkt cartridge nog niet binnen, hoop hem woensdag te hebben, dan is het letteren en aflakken geblazen.

al met al een leuk project, en dalijk een vette & unieke MPX evo zender ;)

Best cool hoor Gerard :D Maar ik denk dat ik m'n T14 voorlopig nog origineel houd
crazy2.gif

Grt.

Ziet er strak uit.. niet mijn smaak, maar wel mooi gedaan!

Een opmerking in dit topic zette mij aan het denken.. als ik jou nou een doos gebak opstuur, kun jij er dan voor zorgen dat deze zender pas 10 juni klaar is ofzo? :evil:

lijkt me wel leuk om ook iets zo op te laten knappen.
zouden poly-butly koffers ook bespoten kunnen worden?>

@mike, nee ik doe geen bodys, misschien ga ik dat wel doen, maar pas als ik in mijn nieuwe huis zit.
bodies spuit je binnenstebuiten, das nieuw voor mij, ik werk andersom ;)

@tt-01, alles kan gespoten worden.... :D
kwestie van juiste primers en GO.

Dat ziet er strak uit Gerard. Toch jammer dat je een praktische zender in een mooie zender veranderd. Je moet op het veld toch iets hebben om epoxy op te mixen...

laurens zei:
Dat ziet er strak uit Gerard. Toch jammer dat je een praktische zender in een mooie zender veranderd. Je moet op het veld toch iets hebben om epoxy op te mixen...

haha goed bezig:p je zender als mengbakje gebruiken,zalig gewoon LOL

ps:vind het wel mooi worden zo die zender:p

mvg sven

Back