Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mijn gedachte ook altijd geweest en heb deze week nog een X4R gekocht. Misschien valt het wel mee als ze uitgekleed zijn. Je hoeft in ieder geval geen oplossing te maken voor de accu-aansluiting (Y-kabel vind ik onbetrouwbaar) en ook de S-Port gebruikt gewone JR-stekkersDit item gaat over een zender voor gebruik bij DLG. Is zo'n X6R-ontvanger daar niet een beetje groot voor?
Dat kan inderdaad zo in de handleiding staan, maar deze ontvangers werken prima vanaf ~ 3.5VOp je meeste vragen is het antwoord terug te vinden in de handleidingen, te vinden op het Internet. Zo is de ontvanger geschikt voor een spanning van 6-10 volt. Een Li-Po heeft een nominale spanning van 3.7 volt.
InderdaadDe vario-sensor meet ook de hoogte.
YepDe grote antennes lijken me slecht te passen in een DLG
...
Zoals ik al eerder schreef heb ik deze X6R niet gebruikt in 1S-setup vanwege andere reden (grootte), maar ook voor de X4R staan hele veilige waardes.
6V is overigens erg onwaarschijnlijk. 4.8V is toch echt de standaard in RC-land. Zou vreemd zijn als dat niet zou werken.
Is de vleugel van die concept dan niet full-carbon? Of hebben ze een speciale plek hiervoor?
Wat je maar "geen problemen gehad" noemt.Spec X6R is minimaal 4.0 V, ik heb geen problemen gehad met lockout etc op 1S. Ik gebruik alleen maar 1S 1200 mah batterijen. Ik heb een X6R (international) zonder problemen gebruikt in vorige DLG die helaas is weg gevlogen.