Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Dat zijn wel mogelijke opties.

we zullen eens kijekn wat het uiteindelijk gaat worden.


Eerst afmaken en vliegen !!!!!!!!
 
Blijkbaar gaat alles goed hier krijg weinig opmerkingen (maar er zal dan ook wel weini gmeegelezen worden ;-) ).
 
Dat kleurenschema zal nog heel lang duren.
En nee, dat wordt vrijwel zeker niet die van Soesterberg.
 
standaard jasje
f15_schem.jpg


of
F-15-E-Israel-1-2.jpg

of

f15%20sv%204.jpg
 
Laatst bewerkt:
Striping is iets waar ik me momenteel ook nog kompleet niet mee bezig hou :-)


Ik wil eerst vliegen met dit konijn ;-)
 
Er zitten (bij de koop al :D ) digitale JR`s in van een 20 of 25 kg trekkracht :cool:

Schiet me ineens te binnen dat het de JR 8711`s zijn van 25kg trekkracht.


Kon deze eventueel ook niet nemen maar dan 2x een towerpro`s erin voor een lager prijsje maar heb de JR`s maar laten zitten ;-)
 
Laatst bewerkt:
Er zitten (bij de koop al :D ) digitale JR`s in van een 20 of 25 kg trekkracht :cool:

Schiet me ineens te binnen dat het de JR 8711`s zijn van 25kg trekkracht.


Kon deze eventueel ook niet nemen maar dan 2x een towerpro`s erin voor een lager prijsje maar heb de JR`s maar laten zitten ;-)
heel verstandig
 
Nu we steeds een stukkie dichterbij komen wordt er konstant gemeten en gewogen om het cg goed te krijgen.

Zoals het er nu naar uit ziet zal de ECU akku toch ergens achterin komen te liggen, ik kom namenlijk anders met een volle hopper tank te ver naar het voorste zwaartepunt te liggen (zelfs met wielen uit) en dat is niet de bedoeling.

Dus ik ga op eens kijken waar ik de ECU akku kan plaatsen en dat ie ook nog gemakkelijk verwijderbaar is.

Het goedkrijgen van de CG kan ik dan nog voor elkaar krijgen door met de ontvangerakku(s) te gaan schuiven.

We zullen zien.


Zal morgen ook de weegschaal van het werk eens meenemen en kijken waar we nu op zitten, zal al snel naar de 9,5kg gaan (als het niet iets meer is ondertussen :-( ).
 
De kist net even op de digitale gecalibreerde weegschaal gehad en het huidig gewicht is 9151 gram.

Niet Slecht al zeg ik het zelf.

Dit is incl. 2 ontvanger akku`s, een lege hopper, minus een paar stukjes slang en koppelingen, - de later aan te brengen remtrommels.

Dus al met al moet vliegklaar onder de 9500 gram zeker haalbaar zijn :cool:
 
Laatst bewerkt:
Das een mooi gewicht.. Die F15 vliegt als een trainer. De romp zelf tilt de handel al.
Je kunt er geweldig noseup landingen mee maken... Heerlijke kist.
Je moet er natuurlijk niet mee tegen een in aanbouw zijnd spoorviaduct mee vliegen, maar das weer een ander verhaal :-(
 
Das een mooi gewicht.. Die F15 vliegt als een trainer.
Dacht ik ook en die vliegeigenschappen hebben meerdere mij verteld dat ie zo lekker vliegt.

Is maar goed ook kan ik nog een beetje oefenen :roll:


Die high aoa landingen zien er altijd weer geweldig uit, heb al veel filmpje svan deze kist bekeken en het blijft een geweldig gezicht.

Zeker als die ook nog eens is uitgevoerd met een remklep op de rug maar dat komt nog wel.

Nu eerst eens vliegklaar maken :yes:


En een spoorwegviaduct in de aanvliegroute is nooit aan te bevelen :-(
 
Ja, het was ook voor mij een kist die ik best weer eens wil bouwen.
Geef hem wel goede zichtbare kleuren. Ik had hem in schaal grijs.... niet te zien met een grijze wolk op de achtergrond. (is denk ik ook eigenlijk de bedoeling van die kleur??)

Nu een kleinere F18 ( houtbouw.. tekening van Ger en torretje van Martin om te kijken of tie ook goed is om te vliegen ). Vliegt ook leuk (3 kg) maar hoofdkleur is wit.
(nasa kleur) Kan nu weer voor alle wolken langs vliegen.
 
Voor nu blijft de kist zoals die is en waarschijnlijk voor komend jaar ook nog.

Deze winter wel een remklep in bouwen en dan misschien voor seizoen 2011 de kist een kompleet nieuw uiterlijk geven.

We zullen zien.


Een kleine F18 is ook wel een heel leuk project ben zeer benieuwd.
 
Back
Top