Countdown foto's nieuwe Compass 7HV (foto's online)

Zonder blades wordt zeker geen optie? Daar heeft iedereen toch zijn eigen voorkeur voor.

Ik ben heel erg te spreken over de compass blades(heb ervaring met de 430/615mm), ik denk ook dat het geen probleem moet zijn om deze door te verkopen aan een medevlieger.

Ik zou ze in eerste instantie gewoon even proberen :yes:Tenzij je natuurlijk geen symmetische bladen wil.
 
Tja als je toch zeker weet dat de motor (die kan toch wel zonder) en de blades op de kast verdwijnen, is dat gewoon zonde.
 
mhhh, verzendkosten en douane en hij is weer bijna net zo duur.
We leven nu eenmaal in het verkeerde werelddeel, het betalende deel zeg maar.....
 
mhhh, verzendkosten en douane en hij is weer bijna net zo duur.
We leven nu eenmaal in het verkeerde werelddeel, het betalende deel zeg maar.....

+1

Denk dat elke winkelier hun spullen zo goedkoop zou willen aanbieden....marges zijn allemaal hetzelfde,het verschil in de prijzen mag men hier netjes afdragen aan de staat....btw,invoerrechten,douane transit kosten en verzendkosten voor de winkelier zijn ook niet misselijk.
 
Ik vind het een nette prijs. Ik kijk echt uit naar de spare prijzen, als die meevallen ga ik deze heli zeker overwegen. :yes:Lees ook weinig slechts over Compass, alleen moet de geometry wel kloppen met Vbar. Hoe is dit bij de 6hv bijvoorbeeld? Alles netjes rond de 90 a 100, met name de cyclic 8 graden?
 
De 6HV word met diverse settings gevlogen,skookum,microbeast,v-bar,futaba en ik lees nergens dat iemand problemen heeft om zijn heli niet goed te krijgen met zijn flybarless controller dus met v-stabi ook een perfect vliegende heli.

6HV met vbar
 
Battery Size: LiPo with 12S (2 x 6S) 4000-6000mAh

Zou 5000 niet te zwaar zijn? Zou wel perfect zijn. Die gebruik ik op mijn 550 alleen wegen die 812gr per stuk dus 1.6 kg aan lipos op die heli :o
 
Hoi Willow,

als er aangegeven wordt 4000-6000 mah dan zal 5000 wel niet te zwaar zijn. Ik heb van Luke gehoord dat de ideale batterijmaten zullen tussen 4500 en 5000 zitten om deze heli te vliegen.

Grtz,
Dirk
 
Een paar honderd gram meer of minder merk je erg weinig van op heli's van dit formaat.
5000 is heel gebruikelijk, zou ik ook kiezen.
 
Dat ziet er inderdaad super uit.
Hij gaat er al lekker los mee :D
Ik vind de reactie van de heli op zware wisselingen erg mooi direct, vooral van de staart.
Het blijft gecontroleerd en strak en vreet niet al het vermogen weg, ben erg onder de indruk.
Ik zag kunststof staartbladen (KBDD 104 o.i.d.) ben ook benieuwd of dit de Compass hoofdbladen zijn en compass motor waar mee gevlogen werd....
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er inderdaad super uit.
Hij gaat er al lekker los mee :D
Ik vind de reactie van de heli op zware wisselingen erg mooi direct, vooral van de staart.
Het blijft gecontroleerd en strak en vreet niet al het vermogen weg, ben erg onder de indruk.
Ik zag kunststof staartbladen (KBDD 104 o.i.d.) ben ook benieuwd of dit de Compass hoofdbladen zijn en compass motor waar mee gevlogen werd....

Idd de staart valt op, verder klinkt het lekker soepel.
 
Back
Top