Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet of Siggery alweer in het land der levenden is.. Maare:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Naai ze.![]()
Ook hier, RELUHHHH,; http://www.modelbouwforum.nl/threads/cx500-hk500-3.131330
ik denk dat hij nog wel een week in grieksland rondhangt op das strand![]()
Is dat Quasti-modo?
linkje graag![]()
Ik zou voor de Throttle jockey Pro gaan. Daar hebben we de beste ervaring mee. Is ook redelijk makkelijk in te stellen.
Ik ga mijn Futaba GV-1 ook te koop zetten. Heb alleen de sensor er niet bij. Die zit nog op mijn eigen heli. Heb nu de Vbar een up-date gegeven naar de 5.1 pro versie. Daar zit de governer in. Deze hebik reeds getest en werkt prima. De GV-1 kon dus van mijn heli af.
Toch best een machtig mooi apparaat die Vstabi Vbar.
op mijn xtra zit een 120 4T 20 cc dus , maar het vermogen is voor de leuk net tekort .
als ik er een 20cc nitro 2T op zet heb ik genoeg power , toch ?
of zou jij voor een 26cc gaan .?
en een 20cc benzine motor kan ook kwa gewicht , maar dan heb ik kwa power niet genoeg
dus dan een 26cc benzine , maar die lijkt me te zwaar .
Junkie,
Als je meer vermogen wil en kiest voor een 2T dan heb je voor die kist een 26CC nodig. Geen 20cc 2T. Die heeft te kort.
20cc 4T vervangen voor een 20CC 2T methanol is geen goede keuze, de 20 methanol 2T is te klein.ja , eric 3D vliegt hem ook met 26 cc nitro 2T
nu zit er bij mij een 20cc saito 4T nitro blok op , dat gaat opzich wel ,maar hij heeft al moeite met een langdurige looping , dat trekt hij net niet , ook blijft hij niet verticaal stijgen , wel een stuk ,maar daarna flikkert hij uit de lucht .
huidige saitoblok heeft 2.2 pk , als ik een 20cc 2T nitro blok plaats heeft hij 3.1 pk ,en zuipt hij ook wat minder dan een 26cc .
dus het zou moeten volstaan .
wat rob nog wel heeft liggen is een 30cc nitro2T blok , dat heeft zeker genoeg power .
tja , keuzes :-?![]()
20cc 4T vervangen voor een 20CC 2T methanol is geen goede keuze, de 20 methanol 2T is te klein.
De huidige 4T heeft een heel ander koppel en prop, daardoor vliegt hij redelijk.
30cc 2-takt is te groot en te zwaar, waarschijnlijk een super tiger? advies niet doen, en zoals jasper al zei: 26 CC 2T methanol!
(als je die toch koopt, neem meteen ff wat extra brandstof mee, dat lust ie nl wel..) :-?
goedemorgen trouwens..
vliegen zal wel weinig worden volgens ons bekende weerinstituut...:-?![]()
wat vind jij trouwens van een saito 26cc ? of is die weer te zwaar kwa gewicht ?
Dat valt wel mee, ff zonder de specs te bekijken, ik dacht dat de 150 een opgeboorde 120 is, dus zelfde carter en afmetingen... (zal dat zo ff bekijken.)
Hij zal iets sterker zijn, maar verwacht geen wonderen....
@kobus: Veel plezier op de Velserweg. Ik zag je gereedschap al klaar staan.![]()