Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, de kleuterdraaimolentjes gehad, nu het betere werk... :D

wissenachtbaan.jpg

Burp ik heb je motor nodig voor een testje ( kijkt Burp lief aan)

Voor ik hem opstuur naar hong kong voor garantie zou ik wel eerst zeker willen weten of dit het is.

zo stelletje modelbouw/ vlieg/ fpv trutten , junkie weer lekker thuis , was best drukkend vandaag , beetje benauwd weer .

zonder slaap werk ik dus beter als met een goede nachtrust , dus maar niet meer slapen :p

nog even de kroeg ingedoken te amsterdam , kwam ik in zo'n foute kroeg terecht met van die half criminele amsterdammers , mooi man !! helemaal goed! ;)

na 2 fluitjes hem weer gepeerd , dat word het vaste adresje voor de komende maand .

ik vind het altijd wel lol om in a-dam te werken , gewoon gezelli .

lynx nog ff gebeld , hij had gelukkig nog een OS 20 cc 2T nitro in de aanbieding , dus binnenkort mijn Xtra ff tunen , gewoon lekker power aan boord .

*verder zuipt en op het eten wacht *

Laatst bewerkt:
voor diegene die lekker en mooi wil vliegen en een goede vlieger willen , dan zou ik voor deze gaan , sublieme vlieger !
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

mijn xtra vliegt ook zo heerlijk echt blij mee !

ook lekker in de buurt deze vlieger .

dus krissie of corby , ik zou het wel weten ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
lynx nog ff gebeld , hij had gelukkig nog een OS 20 cc 2T nitro in de aanbieding , dus binnenkort mijn Xtra ff tunen , gewoon lekker power aan boord .

Junkie, een X-tra wordt "normaal" gevlogen met een OS 160 FX methanol of Benzine.
De 160-er is een 26CC!, geen 20..... :nooo:

Burp ik heb je motor nodig voor een testje ( kijkt Burp lief aan)

Voor ik hem opstuur naar hong kong voor garantie zou ik wel eerst zeker willen weten of dit het is.
\

Ik heb geen stock motor. Moet dus met regelaar en al worden overgezet. Wil ik liever niet eerlijk gezegd. Mooi als je ergens een stock motor kunt regelen. Heeft je geliefde hobbymaniac deze niet even liggen?

Begrijpelijk in JOUW geval ;) Nee helaas, sam heeft niets liggen dat ik even kan gebruiken behalve een 890 kv. Inplaats van een 1600KV. Deze geeft sowieso minder vibraties door het lagere toerental.

voor diegene die lekker en mooi wil vliegen en een goede vlieger willen , dan zou ik voor deze gaan , sublieme vlieger !
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

mijn xtra vliegt ook zo heerlijk echt blij mee !

ook lekker in de buurt deze vlieger .

dus krissie of corby , ik zou het wel weten ;)
Ik weet het wel, maar mijn portemonnee niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Begrijpelijk in JOUW geval ;) Nee helaas, sam heeft niets liggen dat ik even kan gebruiken behalve een 890 kv. Inplaats van een 1600KV. Deze geeft sowieso minder vibraties door het lagere toerental.
Vinni heeft zo'n HK brommer op zijn FuckJet zitten. Geen idee of dat voor een 450 of een 500 is. ;)

Gewoon een mooie robuste Yak54 kopen jonge!
Yuk, geen mooie vlieger. Een soort van onderzeëer, zo'n lange pijp maar nu met grote flappen, stinkmotor en schroef aan de voorkant.

Ik weet het wel, maar mijn portemonnee niet.

zorg er dan voor dat je eerst je portemonnee vult ;)

Junkie, een X-tra wordt "normaal" gevlogen met een OS 160 FX methanol of Benzine.
De 160-er is een 26CC!, geen 20..... :nooo:

weet ik , op die xtra v/.d link is een 26 cc nitro

op mijn xtra zit een 120 4T 20 cc dus , maar het vermogen is voor de leuk net tekort .
als ik er een 20cc nitro 2T op zet heb ik genoeg power , toch ?

of zou jij voor een 26cc gaan .?

en een 20cc benzine motor kan ook kwa gewicht , maar dan heb ik kwa power niet genoeg

dus dan een 26cc benzine , maar die lijkt me te zwaar .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back