Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat kan nu eenmaal niet anders.....
het is niet het licht wat voor het verschil zorgt, maar de temperatuur.
het zonlicht verwarmt de lucht en de baro. en warme lucht heeft nu eenmaal een andere druk/dichtheid.
de meeste baro sensoren hebben een temperatuur meter ingebouwd om grote fluctuaties op te kunnen vangen, maar direct zonlicht verwarmt de lucht sneller dan de temp. sensor meet.
Wat mij nog altijd iriteerd is de manier van cutoff van de Naza
Als ik snel wil dalen ben ik toch altijd bang dat ik onder de 10% throttle kom en mijn motor's uitgaan
ik heb daar de volgende oplossing voor met de Graupner mx-16
Het gaat om Mix2, Mix1 is voor mijn failesave
![]()
![]()
Hier nog even een joutroep om het duidelijk te maken
Bij mij werkt het perfect. Zodra je vliegt, schakelaar om. Vlak voor het landen schakelaar terug en je kan gewoon je motor's uit zetten.
Groet Daan
+1waarom zo moeilijik? als je je cut of type op intelligent ipv imediatly zet is het opgelost...
Handig misschien ook maar eens overwegen.
Mix 1 is voor je fail-safe geef je aan, heb je daar ook een foto van (van de instellingen)?
waarom zo moeilijik? als je je cut of type op intelligent ipv imediatly zet is het opgelost...
Ah leuk. Ben erg benieuwd.