Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@EJS
Wat zijn jou x y z instellingen?
nee dan moet je hem helaas bij hem omruilen.
als die van stein is kan dat wel, dat is een subdealer van ons.
wel graag rekening dan erbij.
Zeg jongens...
Nu iedereen die GPS-module heeft...
Waar blijven de filmpjes van de rock-steady loiters?!
Voor ik mijn Naza & gps koop wil ik toch eens filmpjes zien van de gewone gemiddelde gebruiker, dus geen commerciële filmpjes...![]()
Zeg jongens...
Nu iedereen die GPS-module heeft...
Waar blijven de filmpjes van de rock-steady loiters?!
Voor ik mijn Naza & gps koop wil ik toch eens filmpjes zien van de gewone gemiddelde gebruiker, dus geen commerciële filmpjes...![]()
Met GPS aan blijft mijn heli niet op dezelfde plek, sterker nog, hij gaat vrij hard naar voren.
Iemand enig idee waar het aan ligt en hoe het op te lossen is?
Het groene lampje van de GPS brandt gewoon (geen rode dus)
Ik kan wel merken dat mijn F450 direct na het opstijgen (= direct na het verkrijgen van GPS lock) nog wat "zoekerig" is. Na een tijdje (en zeker als ik even land, motoren uit en daarna weer opstijg), wordt dit merkbaar beter en blijft de multi meestal binnen een blok van 1x1x1 meter hangen.Wellicht heeft het te maken met het feit dat ik wat langer had gewacht met opstijgen nadat de gps lock er was. Misschien dat hij dan net als 'echte' gps-devices preciezer wordt.
Ik kan wel merken dat mijn F450 direct na het opstijgen (= direct na het verkrijgen van GPS lock) nog wat "zoekerig" is. Na een tijdje (en zeker als ik even land, motoren uit en daarna weer opstijg), wordt dit merkbaar beter en blijft de multi meestal binnen een blok van 1x1x1 meter hangen.