koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Uitslag ZAC 6
1e Niels
2e Roy
3e Ruben

Gefeliciteerd mannen!

P.S. Ik wil iedereen bedanken voor de support van vanavond!!!
 
Was een gezellige avond, Niels was weer te snel..
Kees ging als een kogel en begrijpt eindelijk dat die regelaar gewoon open moet staan..!!!!!!!
Ben ging erg hard en is een kwestie van tijd voordat hij constant voor een podium plek meedoet. Helaas liep de computer voor de tweede keer vast vanavond, paar weken terug ook met de brandstof club.
Goed idee om dat wedstrijd hok binnenkort eens helemaal op te schonen van voor tot achter.

Halewijn en Stefan gaan erg hard maar niet regelmatig, veel rondjes draaien en dan komt dat ook goed.
 
Was een gezellige avond, Niels was weer te snel..
Kees ging als een kogel en begrijpt eindelijk dat die regelaar gewoon open moet staan..!!!!!!!
Ben ging erg hard en is een kwestie van tijd voordat hij constant voor een podium plek meedoet. Helaas liep de computer voor de tweede keer vast vanavond, paar weken terug ook met de brandstof club.
Goed idee om dat wedstrijd hok binnenkort eens helemaal op te schonen van voor tot achter.

Halewijn en Stefan gaan erg hard maar niet regelmatig, veel rondjes draaien en dan komt dat ook goed.
oefenen oefenen oefenen....... komt goed is zoooo leuk pro10
 
En gefeliciteerd weer Niels!, Wordt tijd dat je een keer niet meedoet, kan iemand anders eens winnen (Roy bijvoorbeeld, want het wordt zo zielig voor hem... :mrgreen: )


Ik heb Zaterdag na de trainingen bij de AMCA in Apeldoorn, ook de Pro10 eventjes op de baan gehad. Wel met de 5.5T modified erin. Rondetijd was 15.5, en dat is sneller dan de helft van het 1/8 veld :D. Ik heb maar eventjes kunnen rijden, want de baan ging dicht, maar als ik iets meer had kunnen rijden, had ik ook wel laag in de 15 gehaald. Met de 1/8 was mij eigen snelste ronde 14.9, ter vergelijking....

Het rijden ging heel makkelijk, dus de 4 Turns had makkelijk gekund, maar nu was het al indrukwekkend om te zien..... Woensdagavond, dan gaan we met 4 Turns rijden op de MACH, eens kijken hoe dat gaat.....
 
ziet er goed uit,is idd lastig op de weg tehouden.
Ik heb zelf nog vrij lang doorgereden met een normale kap in de modified.Maar vooral bij de wat langezamere bochten,dan wilde de achterkant de voorkant zeer graag voorbij.

Ik meende dat tim altmann(of was het zijn broer?),destijds bij de etc bij de amca een 12,3 rondje gedaan heeft met zijn proten.Was toen ook bijna een nieuw baanrecord over 5 minuten.Alleen ging die leeg in de laatste ronde.
Als ik het mij goed herinner!
 
4t motor , dat lijkt er meer op .


:)

Zo beter dan?
foto.JPG
 
Als het me bevalt, rij ik volgend jaar met de ZAC wellicht wel mee in de rc lemans groep, als ze komen uiteraard en als ik dat weekend kan.....
 
Een goede stock rijder is vaak sneller als een middelmatige modified rijder.

Het komt vaak neer op je eigen kunnen en inzicht,en gewoon vaak oefenen :).
 
Vooral dat laatste schort het bij bij nog;):cool:
Gaat wel goed komen.
Wat ik al zei eerst de 10.5 goed onder de knie krijgen en dan is er altijd nog de mogelijkheid om sneller te gaan.

mvg Roy
 
"maar" 15.7 als snelste ronde neer weten te zetten, grip was niet helemaal lekker vanavond.
En toen de grip beter werd, kwam de regen......
Wel met een nieuw fenomeen te maken gehad, draadjes die zichzelf los soldeerde....

Bochtensnelheid is niet normaal meer (voorbanden slijtage ook niet), maar echt pushen is niet makkelijk. De body drukt de auto goed op de weg, maar geeft wel veel "drag" dus de topsnelheid was ook "maar" 102 ongeveer.
In vergelijking rijdt 10.5T zo makkelijk dat hard rijden daarmee eigenlijk een stuk makkelijker is.
 
Bij modified moet je meestal naar wat hardere banden grijpen omdat anders het gripverloop te groot wordt.
Onze Deutsche Freunde rijden vaak zelfs met purple (40 shore) achter. Misschien iets om te proberen, Martin?
 
Back
Top