Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Verder had ik toch echt meer tegen stand verwacht van M7H op zijn thuis basis en roy bakker wat jammer dat jij ook niet mee reed zeg dan was dat ook nog leuk geworden![]()
Ben reeds op google aan het zoeken geweest maar kan daar niet echt iets vinden over de gurney die op de Mercedes kappen word gebruikt.....
Wie kan mij aan een adres helpen waar ik deze kan bestellen?
Mvg Roy
Ja sorry, maar je snapt nu dat wij alleen maar een grote mond hebben!
Ik weet je een ronde of 5 achter me te houden in het filmpje (nadat Reinder en jij elkaar raken einde rechte stuk), en dan begin ik grip te verliezen aan de achterkant, en in deze 3e finale was het voor mij zaak om voor Ben te finishen, voor de 3e podiumplek.
Ik zal toch maar eens wat meer gaan trainen met de Pro10.... erg weinig gedaan nog, komt ook zeker door het weer, het is tot nu toe nog elke keer verotte koud weer geweest op Woensdagavond!
Ook met ander smeermiddel testen onder koude omstandigheden.....
![]()
Ik vind die motormount en achteras echt sick!
![]()
![]()
Mooie auto, mooi ontwerp. Alleen die HPI dempers op de achterkant vind ik knullig, niet echt optimaal instelbaar...
@Rob.....Ik zeg schrijf je in voor de Benelux en er staat een auto voor je klaar
Mocht je een andere keer met de NK willen rijden, ook goed
Mvg Roy
Welke denpers moeten er volgens jou op?
Die HPI dempers maken gebruik van clipjes voor de veerspanning, dat is lastig uittweaken. Als je een schroefbare ring hebt voor de veerspanning geeft dat veel meer preciesie en mogelijkheden in het afstellen.
Tja, een aantal jaren geleden zijn ze uit de NOMAC gestapt, toen tesamen met de AMCA (zoiets was het). De AMCA heeft ingezien dat dit niet een heel slimme zet was, en zijn weer terug, EVMC niet.
Afgelopen weekend is er een 1/8 Brandstofrijder van de EVMC aan het trainen geweest bij de AMCA, en heeft daar hulp gekregen van een NK rijder (ook hier bekend). De opmerking was dat hij in die ene middag meer heeft geleerd dan in 2 jaar rijden op Velp!.... (sterker nog, op Velp klooien ze maar wat aan blijkbaar)
Dus het zou voor de leden van Velp denk een hele goeie zijn, om 1 man van Velp weer te proberen te overtuigen van het nut om weer eens contact te zoeken met de NOMAC......