Als je de shocks verkleint in de vrijheid kan je het chassis laag zetten, daarna je wheelybar helemaal naar beneden en je kan zo ongeveer volgas
Competite auto's zijn sterker dus minder onderhoud. Niet competitieve auto's wel meer. Verder is de 4wd qua onderhoud misschien duurder, maar als ik kijk hoeveel ik brak met mijn eerdere rustler kan dat niet tegen die zogenaamde dure 4wd onderdelen.
2wd rustler breek je sneller wat, dus eerder kosten. Al zijn de parts niet duur, op het laatst kom je op een hoger gemiddeld bedrag per maand dan een sterkere 4wd...
4wd breekt dus minder snel, als je wat breekt moet je dus misschien iets meer betalen, maar betaal je wel voor kwaliteit. Neem eens een mugen mbx7t eco, wereld van verschil dan een nikko traxxas
Competite auto's zijn sterker dus minder onderhoud. Niet competitieve auto's wel meer. Verder is de 4wd qua onderhoud misschien duurder, maar als ik kijk hoeveel ik brak met mijn eerdere rustler kan dat niet tegen die zogenaamde dure 4wd onderdelen.
2wd rustler breek je sneller wat, dus eerder kosten. Al zijn de parts niet duur, op het laatst kom je op een hoger gemiddeld bedrag per maand dan een sterkere 4wd...
4wd breekt dus minder snel, als je wat breekt moet je dus misschien iets meer betalen, maar betaal je wel voor kwaliteit. Neem eens een mugen mbx7t eco, wereld van verschil dan een nikko traxxas
Laatst bewerkt: