JaKan je de throttle-cut functie van de zender die voor brandstofmotoren gebruikt wordt, ook niet voor electromotoren gebruiken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
JaKan je de throttle-cut functie van de zender die voor brandstofmotoren gebruikt wordt, ook niet voor electromotoren gebruiken?
Dat lijkt me niet zo handig en niet zo veilig ... dan zit je steeds te pielen en je kan je motor/propeller niet snel uit zetten als dat nodig is.Ik zou ook voor de start de gastrim iets omhoog kunnen zetten om zo een stationair draaiende motor te hebben.
Dat bedoel ik. Heb je ook een throttle-cut functie die je op een schakelaar kan zetten?Bij de mc24 kan de gastrim zo ingesteld worden dat deze alleen invloed heeft op het stationair gedeelte van de gasknuppel en niet op het volgas gedeelte.
Zal denk ik al een hoop schelen, als je dat niet meer doet (propwind over de roeren). Het laatste stukje van mijn landingen is nu inderdaad als zwever. .
Heb je ook een throttle-cut functie die je op een schakelaar kan zetten?
Maar bedoel de functie van de throttle-cut schakelaar in die zin dat ik de gascurve zo programmeer dat ik met de gasknuppel helemaal naar beneden altijd wat stationair gas heb en dan door middel van de throttle-cut de motor aan en uit kan zetten?
Deze heb ik standaard ook op een 3 standen schakelaar . Aangeleerd met sleeptoestellen .Kan je de throttle-cut functie van de zender die voor brandstofmotoren gebruikt wordt, ook niet voor electromotoren gebruiken?
Deze heb ik standaard ook op een 3 standen schakelaar . Aangeleerd met sleeptoestellen .
0 is uit gas dicht en ontsteking uit .
1 is gas op stationair en ontsteking aan .
2 is verhoogd stationair en ontsteking aan .
Kwestie van een mix aanmaken met percentage trimstanden .
Nee ik heb me dit aangewend samen met spraakfunctie op de functie knoppen . Dus ook de reflexen zijn daar op aangepast .Ben je dan niet bang dat je een keer in de vlucht per ongeluk naar 0 gaat als je naar 1 wilde... dat staat ie meteen uit. Ik heb deze instelling verdeeld over 2 schakelaars, los de ontsteking, midden boven op de zender waar ik echt bewust naartoe moet met m'n hand, en de stationair onder de wijsvinger op een 2-standenschakelaar.
Heb zelf een taranis. Je kan in dit soort gevallen ook een vertraging aangeven. In combi met spraak krijg je dan bijvoorbeeld motor uit in 3, 2, 1, 0.Deze heb ik standaard ook op een 3 standen schakelaar . Aangeleerd met sleeptoestellen .
0 is uit gas dicht en ontsteking uit .
1 is gas op stationair en ontsteking aan .
2 is verhoogd stationair en ontsteking aan .
Kwestie van een mix aanmaken met percentage trimstanden .
Er is nog ruimte genoeg om het zwaartepunt naar achter te verplaatsen. Heb ik ook al ietsjes gedaan, maar naar men zegt zou het bereik van het zwaartepunt zeer smal zijn. Ik ben niet degene om met deze kist de grens op te gaan zoeken. Hij vliegt verder goed, ik denk dat ik het mane in mijn vliegkunsten moet zoeken en ik nog even de juiste manier van neerzetten moet vindenIs het misschien mogelijk om het zwaartepunt iets naar achteren te leggen?
Is natuurlijk link om te doen, maar als daar nog ruimte voor is, lost dat je huidige probleem misschien op?
Dan maak je hem te langzaam in het laatste stuk . Dan zit daar je euvel . Driepunters zul je nog even moeten vergeten . Vooral met deze versie van de geebee. Carf heeft hem ook en die hebben het landingsgestel een paar graden verder naar voren gezet . Dit helpt ook enorm .Er is nog ruimte genoeg om het zwaartepunt naar achter te verplaatsen. Heb ik ook al ietsjes gedaan, maar naar men zegt zou het bereik van het zwaartepunt zeer smal zijn. Ik ben niet degene om met deze kist de grens op te gaan zoeken. Hij vliegt verder goed, ik denk dat ik het mane in mijn vliegkunsten moet zoeken en ik nog even de juiste manier van neerzetten moet vinden. Nu kom ik vrij langzaam binnen en het laatste stukje kwakt hij eigenlijk een beetje tegen de grond.
Dus doorstarten maken en bij een halve doorstart rustig het gas dichttrekken en blijven sturen tot het staartwiel de grond raakt .al doende vind je zo je landingspeocedure .Ik denk ook dat ik het daarin moet zoeken Serge. Ik had laatst bij het aanvliegen oefenen dat ik vlak voor de landing doorstartte. Het was niet mijn bedoeling al echt te landen, maar bij het doorstarten zakte hij toch nog wat door en lande mooi op de hoofdwielen en reed een stukje om vervolgens het luchtruim weer te kiezen. Zou ik het gas toen dicht getrokken hebben zou het een mooie landing geweest zijn denk ik. De reden dat ik eigenlijk een driepuntslanding met lage snelheid probeer, is als hij dan op zijn rug beland de snelheid dusdanig laag is dat er geen schade is.