Bedankje voor het bestellen???Heb al mijn onderdelen voor men baja besteld bij pitstop-shop en bij rcfun de maandag, maar heb tot op heden nog niets gehoord via mail, een bedankje oid.
Is dit de normale gang bij deze shops?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankje voor het bestellen???Heb al mijn onderdelen voor men baja besteld bij pitstop-shop en bij rcfun de maandag, maar heb tot op heden nog niets gehoord via mail, een bedankje oid.
Is dit de normale gang bij deze shops?
Bij het optrekken en vanuit stationair gasgeven wel door de acceleratiepomp die extra brandstof inspuit waardoor je motor even rijker loopt en sneller oppakt. Voor wat betreft de eindsnelheid maakt het niets uit.Als ik een Walbro wt-813 monteer op mn ss merk ik dan ook erg veel verschil?
Bouwen moet lukken in één dag toch...?Jongens, Mijn baja is nou eidelijk ook binnen bij Rc-Central, dus morgen even ophalen en de nog even bouwen en gassen maar! (wel eerst inrijden natuurlijk!)
Jongens, Mijn baja is nou eidelijk ook binnen bij Rc-Central, dus morgen even ophalen en de nog even bouwen en gassen maar! (wel eerst inrijden natuurlijk!)
Inrijden van zo'n 2takt is een piece of een koekie
1ste tankje gematigd gas (half gas en tot 3kwart met stootjes) gedurende een minuut of 30~35 , en dan het laatste deel van het tankje kan je hem langzaam door gaan trekken tot vol.
Vanaf het 2de tankje kan je gewoon gaan gassen, na een tankje of 5 kan je hem dan eventueel een beetje bij gaan stellen
![]()
Uh, een bigscale is net als nitro ook tweetakt.D'r zijn nog weleens mensen die zo'n 2takt net zo inrijden als een nitro'tje , vandaar ......
Was meer een tip in het algemeen dan specifiek voor jou .
De standaard 23cc heb ik vanaf het eerste tankje niets mee gedaan. Maar hetzelfde probeerde ik met de 30,5cc en die stond na 500 meter rijden muurvast. 8O De tweede 30,5cc een week later heb ik eerst twee tankjes rustig rondjes getuft (in het zand, en dat duurt lang........:sleepyDas mierenverkrachterijJe snapt wat ik bedoel .....
Het is vooral de zuigerveer die het verschil maakt , die maakt het inlopen een stuk minder kritisch.
Mijn 30cc is een CY29cc met een andere dome erin en een +2mm krukas.D'r zijn wel meer problemen geweest met die 30,5 cc's
Voor de gewone blokjes is de methode die ik al heb gegeven goed , mijn standaard 23cc doet niet onder voor getunede 26'ers of 29'ers....
Mensen die zeuren over die 23cc blokjes kunnen gewoon niet afstellen![]()
Dat-ie zondagavond na een dag raggen in de garage wordt gekwakt en de week daarop op zaterdagavond soms de accu wordt bijgeladen en ik dan zondagmiddag weer ga raggen. En zo week in, week uit. En soms breekt er een dogbone of moet ik wat olie in de schokbrekers erbij gieten. Maar daar hopudt het onderhoud op. Dus gewoon enorm veel rijplezier met een enorme snelheid (en keuze aan toeters en bellen - voornamelijk banden (zie foto hieronder), uitlaten (standaard potje, ADA Racing Stalker, Dominator JetPro v3) en motorblokken (23cc, 26cc, 30cc)).Wat zijn dan eigenlijk de voordelen van jouw baja sleur? Dat je veel kan sleutelen?![]()
Ziet er erg, uh.... Gewoontjes uit.Hey jongens, me baja is klaar, hier wat foto's
http://img209.imageshack.us/img209/8248/mvc007szj5.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/7434/mvc006szo0.jpg
http://img530.imageshack.us/img530/5533/mvc003sgy7.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/1190/mvc008she0.jpg
Ik denk dat ik de kap maar gewoon blank laat?????