Stephan Kertész
Forum veteraan
Ja, ik kijk nu ook de PC naar dit mooie schipje. En herken ze ook. Ze tillen het schip een niveau hoger.de ornamenten aan de zijkant komen me bekent voorze staan wel goed op dit scheepje hans
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik kijk nu ook de PC naar dit mooie schipje. En herken ze ook. Ze tillen het schip een niveau hoger.de ornamenten aan de zijkant komen me bekent voorze staan wel goed op dit scheepje hans
![]()
Dit wordt inderdaad gesuggereerd - maar de masten zitten wel vastgelijmd in het model.Heel leuk scheepje! Als ik het goed heb, maar dat blijkt tot nu toe niet uit je beschrijving, zitten de beide masten uitneembaar geschoven in een koker, vandaar dat je ook geen stagen hebt.
Constant
Jan, je gaat op het lijstje. Ik denk dat het model tweede helft mei beschikbaar komt.Mooi. Stuur er maar een.
Ja ja, nu het speeljacht en daarna de fluit zeker......Yes tis mei! En de tweede helft schiet ook al op!
Wacht je op het vakantiegeld Hans????Yes tis mei!
Maandag of dinsdag komen de dozen ervoor binnen.Yes tis mei! En de tweede helft schiet ook al op!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het bouwen een beetje mis.. lees ....ik verveel me in de weekendenJa ja, nu het speeljacht en daarna de fluit zeker......
Welke vakantie? Die geplande voor Frankrijk?Wacht je op het vakantiegeld Hans????
.. lees ....ik verveel me in de weekenden![]()