Heel leuk om te lezen, mooi gebouwd.
Groet, Arjen.
Groet, Arjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is natuurlijk lastig te zien voor ons hoe groot dit is. In een winkel kan een klein formaat ook juist interesse opwekken en een consument hier een bijpassende prijs bij vinden. Met de afbeelding van dit jacht er op en het formaat kan het mischien wel eens commercieel goed uitpakken.Vandaag had ik een sessie over de doos. Deze heb ik pasgeleden binnengekregen, en het ontwerp is weer herkenbaar, maar de afmetingen zijn niet helemaal naar het zin.
Het wordt niet zo'n grote doos, maar we vonden hem nu toch net wat té iel.
Bekijk bijlage 371296
Binnenkort hernieuwd formaat.
Het is nu het formaat puzzel doos. Alles past erin, maar het voelt net te iel.Het is natuurlijk lastig te zien voor ons hoe groot dit is. In een winkel kan een klein formaat ook juist interesse opwekken en een consument hier een bijpassende prijs bij vinden. Met de afbeelding van dit jacht er op en het formaat kan het mischien wel eens commercieel goed uitpakken.
Lastig om hier een keuze in te maken voor jullie.
Daar vergis je je nog in, wist je datIk denk dat 99%van de verkoop via internet gaat. Wie gaat er nog naar een van de weinige modelbouw zaken fysiek een doosje met een bootje uitzoeken. Op de foto ziet het er goed uit.
Wordt hier regelmatig besproken, maar is er nog steeds niet van gekomen.Wat ook hot is zijn de doos uitpak filmpjes op youtube. Ik kijk die ook om een indruk te krijgen wat er allemaal in zo'n doos zit.
Er zit relatief weinig 'wit' in de achtergrond, maar ik zal de suggestie doorgeven.Ik vind de maat van de doos eigenlijk prima, zo te zien.
Maar de foto van het schip zou van mij groter mogen. Als je zo naar de doos kijkt is er veel 'wit' te veel naar mijn zin
Sowieso is het fluitschip de volgende die nu gaat komen - daar waar jij ook mee bezig bent.Wow, cool looking boat. Seems like you are kranking out the kits. Lots of Dutch ships still to produce.
Marcus
Er zit relatief weinig 'wit' in de achtergrond, maar ik zal de suggestie doorgeven.
De achtergrond zelf is opgebouwd uit 4 of 5 verschillende afbeeldingen. Daar zijn de foto's van het schip weer overheen gezet.
ik deel deze mening ook.Dat snapte ik al, ik had ook 'wit' geschreven tussen haakjes daarom. Maar ik vind de verhouding van 'witte' achtergrond en opvallende voorgrond verkeerd. vandaar
Sowieso is het fluitschip de volgende die nu gaat komen - daar waar jij ook mee bezig bent.
Dan zal eindelijk de Dordrecht uitgewerkt gaan worden - met als optie om daar ook een ander schip van te maken.
En dan wordt er hier ook al druk gespeculeerd over De Vliegende Hollander.