Hans Groenenberg
Forum veteraan
Dat staat mooi omschreven Hans op je website.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op MSW schreef Ab Hoving al iets soortgelijks, en ik vond een afstudeerverslag uit 2012 van iemand van de Universiteit Leiden die ook een vrij uitgebreide verhandeling hield (titel van dit verslag: Onderscheid moet er zijn : pleziervaren in Nederland, een cultuurgeschiedenis).Dat staat mooi omschreven Hans op je website.
Dat snapte ik al, ik had ook 'wit' geschreven tussen haakjes daarom. Maar ik vind de verhouding van 'witte' achtergrond en opvallende voorgrond verkeerd. vandaar
Na een uitgebreide bespreking zijn alle mitsen, maren, wat-alsen en waaroms nog eens doorgeworsteld.ik deel deze mening ook.
Bedoel je met de eerste dozen dat het nu leverbaar is?Na een uitgebreide bespreking zijn alle mitsen, maren, wat-alsen en waaroms nog eens doorgeworsteld.
De nieuwe doos is een fractie groter geworden. De afbeeldingen zijn opnieuw gerangschikt, de voorgrond/achtergrond verhoudingen op orde gemaakt, en de opdracht voor de dozen is inmiddels de deur uit.
Van de eerste serie dozen zijn er nog enkele beschikbaar. De tweede serie zal dan begin juni beschikbaar komen.
Nee, nog niet.Bedoel je met de eerste dozen dat het nu leverbaar is?
De eerste dozen die dus ietwat te klein zijn komen helemaal niet op de markt. Dus weliswaar wel een collectors item, maar toch ook weer niet.De eerste dozen zijn dus een collectors item geworden.![]()
De eerste dozen zijn dus een collectors item geworden.![]()
Dan staat de oude pagina nog in je cache. Op f5 bovenin klikken om de cache te verversen en je moet hem wel zien.Als ik op kolderstok.com kijk staat het speeljacht ertussen, op kolderstok.nl niet. ligt dit aan mijn laptop of waar komt dat do